מינויים

קבוצת YTCOM מתחדשת: התא"ל במילואים - ינהל את החטיבה הביטחונית

מאיר מסטאי, לשעבר ראש חטיבת התקשוב זרוע היבשה בצה"ל ומנהל החטיבה העסקית  בתחום התקשוב הסייבר והחטיבה הביטחונית במוטורולה סולושנס,  ינהל את החטיבה הביטחונית  והסייבר בקבוצה ויוביל את פעילות הקבוצה מול צה"ל וכוחות הבטחון, כנציגת חטיבת התקשורת הצבאית של L3 HARISS 
מערכת ice | 
מינויים-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
קבוצת YTCOM הודיעה על הצטרפותו של תא"ל במיל מאיר (מייקה) מסטאי לקבוצה כמנהל  החטיבה הביטחונית והסייבר וכשותף לפעילותה, כנציגת חטיבת התקשורת הצבאית בענקית מערכות התקשוב והתקשורת האמריקנית L3 HARISS אותה יוביל וינהל מול צה"ל וכוחות הבטחון.
מסטאי, שבתפקידו הקודם כיהן כמנהל החטיבה העסקית בתחום התקשוב הסייבר והחטיבה הביטחונית במוטורולה סולושנס, מביא איתו ל-YTCOM GROUP נסיון ניהולי עשיר בעבודה מול גופי הבטחון  במדינה,  ובהובלת גופים ומערכים בארגונים טכנולוגיים מובילים.
תא"ל במיל מסטאי  כיהן כראש מערך התקשוב בפיקוד צפון במהלך מלחמת לבנון השנייה שם היה אחראי על מערך הקשר, תקשורת ומחשוב בזירה המבצעית במצבי שגרה וחירום. לאחר מכן מונה למפקד ביה"ס הארצי לתקשוב  בה"ד 7 שם ניהל מרכז הדרכה והכשרה לעשרות מקצועות ותפקידים טכנולוגיים פיקודיים כאשר תחתיו שירתו 3000 חניכים ואנשי צוות.  לאחר מכן עמד מסטאי בראש פרוייקט "רציפות תפקודית" במטה הכללי שם ניהל את הטמעתם של פרוייקטים תקשוביים במערך צה"ל. בשנת 2011 מונה מסטאי לראש חטיבת התיקשוב בזרוע היבשה בצה"ל  שם היה אחראי על תחום מערכות המידע, קשר ותקשוב של הזרוע והוביל מגה פרוייקטים למיכון ודיגיטציה של הארגון.

מאיר (מייקה) מסטאי (צילום: יח"צ)
עם שחרורו מצה"ל, הצטרף מסטאי לחברת מוטורולה סולושנס שם כיהן כסגן חטיבת ביטחון וסייבר וכמנהל החטיבה העסקית בתחום התקשוב, הסייבר והחטיבה הביטחונית בארגון שם היה אחראי על ניהול התחומים העסקיים של החטיבה, הובלת מערך ה-R&D בתחום הסלולרי, עבודה עם מערך הסייבר, חטיבת ההגנה של משרד הביטחון ויחדת אמ"ן ועבודה אל מול התעשיות הביטחוניות רפאל, התעשיה האווירית, אלביט ועוד. בשנת 2023 יצא מסטאי לעולם העסקים ושימש כיועץ משרד הבטחון, רשות החירום הלאומית – הסייבר ועסקים פרטיים.
ניר שאול, יו"ר ובעלים YTCOM GROUP ציין: "אנו שמחים על הצטרפותו של מייקה מסטאי, אחד מהאנשים הבכירים ועתירי הניסיון בישראל בתחום התקשוב לשוק הבטחוני, ל-YTCOM GROUP וכראש החטיבה הביטחונית.  אין לנו ספק שניסיונו העשיר של מייקה יחזק ויעמיק את הפעילות של קבוצת  YTCOM כנציגת L3 HARISS בעבודה אל מול צה"ל, גופי הביטחון והתעשיות הביטחוניות במדינה בשוק שעד עכשיו היה בשליטתה של אלביט". 
מאיר (מייקה) מסטאי ציין: אני שמח להצטרף ל-YTCOM GROUP  ולהוביל את החטיבה הביטחונית בקבוצה ואת העבודה מול צה"ל וכוחות הבטחון. אין לי ספק שקבוצת YTCOM עם רמת ההון האנושי שבה ורמת המקצועיות והטכנולוגיה הגבוהה בתחום התקשוב והתקשורת בעבודה מול גופים כמו גופי ממשל במדינה, המשטרה, ארגוני ההצלה, ומועצות מקומיות רבות, ממצבת אותה כשחקן מוביל בשוק הבטחוני, ושוק המגיבים הראשונים  במדינת ישראל בכל מה שקשור לפתרונות תקשורת מתקדמים בשגרה וחירום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה