מינויים

קבוצת Ytcom מתחדשת: זה המנכ"ל החדש של חברת הבת

יהודה מנחם מונה למנכ"ל EE911, ספקית מערכות מתקדמות לרכבי כוחות הביטחון וההצלה. הוא כיהן כסמג"ד גדוד תקשוב ב-8200, שם הוביל את עבודת המטה וניהל פרויקטים תקשוביים. גבי שמלו, מנכ"ל קבוצת YTCOM: "מינויו משלים את יכולותיה של הקבוצה לתת פתרון מלא וכולל לכוחות המגיבים הראשונים"
מערכת ice | 
גבי שמלו (צילום YTCOM)
קבוצת YTCOM הודיעה על מינויו של יהודה מנחם למנכ"ל חברת EE911  שנרכשה על ידי הקבוצה. מנחם בן 44, החל את דרכו המקצועית בצה"ל כקצין תקשוב ומפקד פלוגה ביחידת יהלום ובית ספר להנדסה קרבית. לאחר מכן כיהן כקצין תקשוב מחוז דרום בפיקוד העורף. בשנת 2016 כיהן כסמג"ד גדוד תקשוב ב-8200 שם הוביל את עבודת המטה וניהל פרוייקטים תקשוביים.
לאחר מכן מונה לראש מדור תשתיות פיקוד מרכז וראש מדור בניין כוח אדם ביחידת חושן באגף התקשוב בצה"ל. סך הכל, שירת בצבא בתפקידים שונים מעל ל-14 שנה. עם שחרורו מצה"ל הצטרף לקבוצת YTCOM כמנהל תיקי לקוחות אסטרטגים וביטחוניים. עם רכישתה של חברת EE911 על ידי קבוצת YTCOM בבעלות איש העסקים ניר שאול, מונה למנכ"ל החברה.

יהודה מנחם (צילום: יח"צ)
הרכישה ע"י קבוצת YTCOM, מהחברות המובילות בישראל באספקת מערכות תקשורת מתקדמות וציוד לכוחות בטחון, ארגוני הצלה ורשויות מקומיות בשגרה וחירום, מגיעה אחרי שורה של רכישות בתחום הביטחון בהן חברת ארומיד תקשורת המספקת פתרונות קשר אלחוטי לגורמי ביטחון, חברת חב"א המספקת ציוד וטכנולוגיה לגופי המשטרה והבטחון וחברת עדי תקשורת.      
חברת EE911 נחשבת למובילה בתחום אספקת מערכות מתקדמות לרכבי ביטחון. החברה מתמחה במגוון פתרונות אבזור ודיגום רכבי ביטחון, מערכות כריזה, מערכות צילום והיבהוב, ציוד למחסומים ועוד. לקוחות החברה כוללים את משרד הביטחון - צה"ל, משרדי ממשלה ורשויות מקומיות, כלל כוחות המגיבים הראשונים וחברות אבטחה רבות.  
גבי שמלו, מנכ"ל קבוצת YTCOM ציין: "מהלך השלמת רכישת חברת EE911  ומינויו של יהודה מנחם אשר לו ניסיון עשיר בתחום הטכנולוגי בטחוני  למנכ"ל החברה, משלים את יכולותיה של YTCOM לתת פתרון מלא וכולל לכוחות המגיבים הראשונים, גופים מונחי ביטחון, ארגוני הצלה ורשויות מקומיות תחת קורת גג אחת החשוב לפעילותם השוטפת והמבצעית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה