השוק

בדרך להפוך לשחקן משמעותי: קבוצת Ytcom מכריזה על רכישה נוספת

Ytcom Group, מדווחת על רכישת חברת EE911: קבוצת Ytcom, ממשיכה לממש את האסטרטגיה שהציבה וכעת החברה מדווחת על רכישת חברת EE911, ספקית מערכות מתקדמות לרכבי בטחון
מערכת ice | 
גבי שמלו (צילום YTCOM)
קבוצת  Ytcom, הנמצאת בבעלות איש העסקים ניר שאול ומספקת פתרונות תקשורת מתקדמים בשגרה ובחרום, הודיעה היום (ראשון), על רכישת חברת EE911 מאיש העסקים איתן אוחיון. עם השלמת הרכישה תחזיק YTCOM ב75% מהחברה ומנכ"ל הקבוצה גבי שמלו יחזיק ב25% הנוספים.
חברת EE911, נחשבת למובילה בתחום אספקת מערכות מתקדמות לרכבי בטחון. החברה מתמחה במגוון פתרונות אבזור ודיגום רכבי בטחון ועוד. מבין לקוחות החברה, ניתן למנות את משרד הביטחון, צה"ל, משרדי הממשלה והרשויות המקומיות וחברות אבטחה רבות. 
השלמת הרכישה על ידי קבוצת Ytcom מגיעה אחרי שורה של רכישות בתחום הביטחון בהן חברת ארומיד תקשורת המספקת פתרונות קשר אלחוטי לגורמי ביטחון, וחברת חב"א המספקת ציוד וטכנולוגיה לגופי המשטרה והביטחון.
גבי שמלו מנכ"ל הקבוצה, ציין: "אני שמח על השלמת רכישת חברת EE911 המהווה כזרוע משלימה לכלל הפתרונות אותם אנו מציעים למגיבים הראשונים, גופים מונחי בטחון, כוחות הצלה ורשויות מקומיות. המהלך משלים את יכולותיה של YTCOM לתת פתרון מלא ללקוחותיה תחת קורת גג אחת החשוב לפעילותם השוטפת והמבצעית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה