נדל"ן ותשתיות

מכירות בהיקף 315 מיליון שקל: בצל המלחמה שוק הנדל"ן מתאושש

בתחילת המלחמה, הורגש קיפאון בשוק הנדל"ן, אך עם העלייה בביקושים לדירות בחודשים האחרונים, נראה שהשוק מציג סימני התאוששות. מתחילת השנה, קבוצת רם אדרת מכרה 171 דירות בהיקף כספי של 315 מיליון שקל 
מערכת ice |  1
שוק הנדל"ן (צילום פלאש 90/ גילי יערי, pixabay)
עם תחילת המלחמה, נרשם קיפאון בשוק הנדל"ן המקומי כאשר הבנייה של פרויקטים ברחבי הארץ נעצרה, מחירי הדירות ירדו ואף שוק השכירות חווה ירידה שלא נראתה מזה שנים. החל מחודש דצמבר 2023, הנתונים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה החלו להצביע על עלייה בביקוש לדירות וכיוצא מכך, על התאוששות השוק. מדיווח שהעבירה קבוצת רם אדרת לבורסה, עולה נתון שמאשר את העובדה שהמגמה נמשכת.
על פי הממצאים מתחילת השנה, הקבוצה מכרה 171 דירות בשמונה פרויקטים שונים ברחבי הארץ בהיקף כספי של כ-315 מיליון שקל. לשם השוואה, בכל שנת 2023 ההיקף הכספי שהחברה רשמה ממכירת דירות עמד על 355 מיליון שקל.
כאמור, הנתונים שפורסמו על ידי החברה מעידים על הגידול המשמעותי בביקושים לדירות חדשות בשוק הנדל"ן הישראלי מאז תחילת השנה. ברבעון הראשון של שנת 2024, החברה מכרה 104 יח"ד, זינוק של כ-236% ביחס לרבעון הראשון של שנת 2023. מאז אפריל 2024, ועד היום מכרה החברה 67 יח"ד נוספות.
טלי שרון, סמנכ"לית השיווק והמכירות בקבוצת רם אדרת, מציינת כי: "מאז תחילת השנה אנחנו עדים להתאוששות משמעותית בביקושים לדירות. הביקושים מגיעים גם מצד משקיעים, גם מצד צעירים שנואשו מתוכניות הדיור הממשלתיות, וגם מצד תושבי חוץ (המתעניינים בעיקר בפרויקט החברה בירושלים)".

טלי שרון סמנכלית שיווק ומכירות בקבוצת רם אדרם, צילום: דרור סיתהכל
שרון, המשיכה בדבריה ואמרה: "למרות אי הוודאות בשוק מאז ה-7 באוקטובר, קיבלנו החלטה בסוף השנה שעברה, לצאת במבצעי "פריסייל" לפרויקטים החדשים בירושלים וברובע הבינלאומי ויזמנו מבצעי מימון משתלמים. מבצעי המימון, לצד איכות ומיקום הפרויקטים, והערכה של הרוכשים שמחירי הדיור במגמת עלייה, היוו זרז משמעותי למכירות, וההחלטה לצאת לשיווק למרות התקופה המאתגרת, הוכיחה את עצמה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עסקאות על הנייר מי בונה עיכובים של שנים במסירות
    משה 06/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין שום מתווה ממשלתי מה יהיו העיכובים והסכסוכים בין הקבלן לרוכש בגלל המלחמה
    סגור