תקשורת ומדיה

דני קושמרו מרגש: "מחווה קטנה שמעידה על לב גדול"

אחרי שהופיע לאולפן שישי עם עניבה כתומה לאות הזדהות עם משפחת ביבס שנחטפה ונמצאת בשבי חמאס בעזה והצהיר 'כולנו ג'ינג'ים', מגיש חדשות 12, דני קושמרו, מקבל מחמאות: "מחווה קטנה שמעידה על לב גדול"
תום נחום | 
דני קושמרו (צילום מסך חדשות 12)
דני קושמרו, מגיש חדשות 12, פתח במונולוג שלו באולפן שישי במחווה מרגשת במהדורת החדשות של שישי, עם עניבה כתומה למען השבת משפחת ביבס שנמצאת בשבי חמאס והצהיר "כולנו ג'ינג'ים".
קושמרו אמר: "מי שעדיין בעזה הם כפיר ואריאל ביבס, הילדים הג'ינג'ים החמודים שעדיין לא חזרו הביתה עם אמא שירי ואבא ירדן. חמאס טוען שהם נהרגו, אבל אין לכך שום אימות מישראל, אז היום כולנו ג'ינג'ים, כולנו חטופים, כמה רגעים של אור בתוך החושך הזה".
 
הצעד של קושמרו עם העניבה הכתומה הצליח לרגש רבים, כאשר ברשתות החברתיות צייצנים רבים החמיאו. למשל, שרון ארדה כתבה כך בטוויטר (X.COM) לצד תמונתו של קושמרו עם העניבה הכתומה: "דני קושמרו עם עניבה כתומה לכבודם של אריאל וכפיר, האחים הג'ינג'ים לבית ביבס, החטופים בעזה עם אמא שירי. מחווה קטנה שמעידה על לב גדול". 
 
כזכור, אחרי שהמנהיג הבלתי מעורער של חמאס, יחיא סינוואר, היעד מספר 1 לחיסול של ישראל ברצועת עזה נחשף כמי שביקר את החטופים הישראלים, דני קושמרו דיבר עליו והפעם לא איחל לו איחולי מוות בשידור חי כפי שהיה ביום הולדתו של הטרוריסט הידוע, אלא הביע דעה נחרצת כיצד יש לנהוג בו.
קושמרו אמר באופן מפתיע למדי: "אסור לחסל את יחיא סינוואר, אסור לחסל אותו אחרי מה שעשה, אחרי הסאדיזם והאכזריות, אחרי מספר האנשים שהוא אחראי לרצח שלהם, לחטיפה שלהם, לאונס שלהם". 
 
עוד הוסיף: "יחיא סינוואר צריך להתפס בחיים, להיות מובא למשפט כמו שעשו לצורר הנאצי אייכמן, הוא צריך להיות בבית המשפט שהמשפחות של הקורבנות יסתכלו לו בעיניים כדי שהעולם יידע מה הוא עשה, כדי שהסוף שלו יהיה כמו של אייכמן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה