ויראלי

דני קושמרו נשבר בשידור חי: מה גרם למגיש להתפרק?

בדמעות סיפר המגיש במונולוג שלו בפתיחת המהדורה: "איזו מפלצת גוררת נשים בנות 85 כל הדרך לעזה ומכים אותן? איך יש בעולם מי שחושבים שמדובר בלוחמי חופש והם הבאים בתור"
מערכת ice | 
דני קושמרו מהדורת החדשות 12 (צילום N12)
מגיש חדשות 12 דני קושמרו נשבר אמש (שישי) בשידור חי ופתח את המהדורה כשהוא על סף דמעות ודיבר בכל חנוק על 229 החטופים והנעדרים המוחזקים בשבי החמאס בעזה, ביניהם 30 התינוקות והטיח ביקורת קשה בכל מי שמעז לתמוך בארגון חמאס בימים אלה.
קושמרו פתח את המונולוג בן ה-3 דקות ואמר: "אני רוצה שתסתכלו טוב טוב על התמונות האלו של חטופים ונעדרים זה המצב המעודכן נכון להרגע והוא משתנה כל הזמן. 229 ישראלים שנמצאים גם הערב בעזה, ערב שבת שני הרחק מהבית והמשפחה והרחק משולחן השבת. 229 מספר בלתי נתפס שרק עולה כלפי מעלה, ילדים פעוטות, סבא סבתא, הורים וחיילים".

עוד הוסיף: "כמו למשל רז בת 4.5 ואחותה הקטנה אביב בת 2.5, שנחטפו מבית סבתן עם אמן דורון. האבא כאן בישראל. מי מלטף אותן שהן בוכות, איזה מפלצת חוטפת ילדות קטנות מהבית מהמשפחה, מהמיטה הקטנה? 30 ילדים עד גיל 16 בשבי חמאס. כפיר ביבס בן 9 חודשים, עדיין יונק, מה הוא אוכל? האם הוא מצליח לא לבכות לפעמים? אח שלו גם חטוף, איך יש כאלו במערב הנאור שיכולים לתמוך בארגון שחוטף תינוקות".
בדמעות הוא המשיך: "זאת אביגיל בת 3, שני ההורים שלה נרצחו והיא לבד שם בחושך הגדול, בלי היד של אמא והחיבוק של אבא. לילדה הזאת קוראים יעל, חטופת מלחמה בת 3 מהמיטה שלה בבארי,13 מבני משפחתה נרצחו או נחטפו, איזו מפלצת גוררת נשים בנות 85 כל הדרך לעזה ומכים אותן? איך יש בעולם מי שחושבים שמדובר בלוחמי חופש והם הבאים בתור. הלב שלנו עם כל 229 החטופים והנעדרים שנתפלל שיחזרו הבית בקרוב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה