טלוויזיה

דני קושמרו מתפוצץ בשידור חי: "מה עובר עליכם?"

לאחר שתמיר סטיינמן דיבר על תושבי הדרום המפונים שלא זוכים למענה מהממשלה: "חייבים שם למעלה להתעורר", קושמרו התעצבן בשידור: "להתעורר, אל תשנו כל הלילה ותטפלו בכל הבעיות, מה עובר עליכם, איך יכול להיות שעם ישראל עושה את זה ואנשים שאנחנו משלמים להם משכורת, זזים באיטיות כזאת, זה מוציא מהדעת".
מערכת ice |  1
דני קושמרו (צילום פלאש 90/ יונתן סינדל)
אין ספק שדני קושמרו, מגיש חדשות 12, כבר ראה במהלך הקריירה הארוכה שלו כמגיש המהדורה, דבר או שניים קשים לעיכול, אבל כפי שהתפרק ובוכה ביום שני בשידור חי, בעת הראיון עם ההורים של נעמה לוי שנחטפה לעזה, הוא טרם נראה. אמש (רביעי) מגיש הוותיק של חדשות 12, שידר לצד תמיר סטיינמן מהדרום ושוב התקשה לשמור פנימה את רגשותיו.
לאחר שסטיינמן דיבר על תושבי הדרום המפונים שלא זוכים למענה מהממשלה: "חייבים שם למעלה להתעורר", קושמרו התעצבן בשידור: "להתעורר, אל תשנו כל הלילה ותטפלו בכל הבעיות, מה עובר עליכם, איך יכול להיות שעם ישראל עושה את זה ואנשים שאנחנו משלמים להם משכורת, זזים באיטיות כזאת, זה מוציא מהדעת".
יש לציין כי קושמרו וסטיינמן שזוכים באופן כללי להמון אהבה, זכו אמש גם להרגיש את הסולידריות של התושבים בדרום, כאשר צמד נשים הגיעו עם מטעמים לעמדת השידור ופינקו אותם ברוחב לב.
קושמרו זכה להמון פרגון בפוסט בו נכתב: "כבר 11 ימים ברציפות מתחילת המלחמה דני קושמרו מראה לכולם מה זה להיות הישראלי היפה... מפגין רגישות אין סוף, מחבק, תומך באנשי זק"א, בלוחמים, בשאר הכתבים ועושה עבודה גדולה מהלב. מגיעה לו מילה חמה וטובה של עידוד". גם אופירה אסייג פרגנה כאשר העלתה לסטורי שלה צילום מסך של הפוסט המדובר והוסיפה: "אין עליו".
 
כזכור, הסרטון שבו מחבלי החמאס מושכים את לוי בברוטאליות ומכניסים אותה לרכב כשהבגדים שלה מכוסים בדמה, הוא אחד הסרטונים הקשים ביותר של חטופי המלחמה עד כה וגם אמה התפרקה בדמעות בזמן שדיברה על כך ואביה שטען: "היא נערה קסם, רק בת 19, היא רק נערה".
 
קושמרו כזכור מקבל קרדיט רב ומחמאות על האופן בו הוא מתנהל עם המרואיינים, אבל כזכור ביום הראשון חטף הערות כשאחת הסיבות הייתה כי במהלך ריאיון עם אחת מפצועות הפיגועים, הפריע גבר שעמד מאחוריה, (אולי אביה) לשידור, האשים את ה"שמאלנים" ולאחר מכן צעק "רק ערוץ 14" (שחזר לשדר רק במוצאי החג).
 
השידור נקטע וחזר לאולפון כשקושמרו המגיש אמר בזעם: "אולי נעיף את רפה השכל הזה משם", וחטף מיד ברשת: "תקשיבו היטב !ל״רפה השכל״ קושמרו! האבא של הניצולה מאבד עשתונות ומפריע לראיון עם ביתו. כשקלטה אוזנו של קושמרו את המילים ״ערוץ 14״, פתח את הגו׳רה וכינה אותו רפה שכל! כי אוזנו קלטה ערוץ 14".
במקרה אחר, קושמרו לא הבין כנראה כי אישה מעוטף עזה איתה דיבר לא יכולה הייתה להגביר את קולה מחשש שהמחבלים ישמעו אותה, וברשת הגיבו: "עליבות הטלוויזיה בישראל ב-30 שניות. תושבת מסתתרת במקלט ומדברת בלחש כי מחבלים מחוץ לחלון רוצים להרוג אותה ודני קושמרו מבקש שתדבר בקול רם כי לא שומעים אותה".
מנגד, קיבלו קושמרו והכתב בדרום תמיר סטיינמן גם מחמאות על השידור הקשה: "איזה מקצוענים ואיזה גיבורים, מנהלים שידור בכל כך הרבה אמפתיה, רגישות וביטחון".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קושמרו, אתה משלם משכורת גם לאיימן עודה ואחמד טיבי. (ל"ת)
    מציאות עגומה 10/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור