תקשורת ומדיה

כתב חדשות 12 הפך לאייקון: טירוף ברהנו טגניה עולה מדרגה

ברהנו טגניה, כתב הפלילים של חדשות 12, כבר מזמן הפך לאייקון של ממש בישראל. כעת, הטירוף סביב טגנגיה עולה מדרגה אחרי שחולצות ברהנו טגניה החלו להימכר בשוק: "אבא ברהנו האמיץ יודע לספק לכולנו רגע של צחוק ונחת על המסך בכל כאוס - כבר 15 שנה רצוף"
מערכת ice |  1
ברהנו טגניה (צילום פייסבוק)
מלחמת "חרבות ברזל" הגיעה הבוקר (שישי) ליומה ה-21, שלושה שבועות בדיוק מאז מתקפת הפתע האכזרית של חמאס, שהביאה להירצחם של למעלה מ-1,400 ישראלים, בעוד למעלה מ-5,000 בני אדם נפצעו במהלך הזמן הזה ועדיין 224 חטופים נמצאים בשבי החמאס נכון לרגע זה.
בין כל הימים הקשים הללו, התקשורת וערוצי הטלוויזיה עובדים סביב השעון להביא אליכם את החדשות שקורות בשטח ואת כל מה שאתם צריכים לדעת, למעשה 24 שעות 7 ימים בשבוע. כתבי חדשות 12 מקבלים מחמאות ללא הרף, כשהם עובדים בצורה שהיא מעוררת השראה לכל דבר ועניין.
אחד מהם הוא ברהנו טגניה, כתב הפלילים של חדשות 12, שכבר מזמן הפך להיות אייקון במדינת ישראל. באתר הביגוד bootlegits החלו לשווק חולצות של ברהנו טגניה, עם השם של כתב חדשות 12 ומספר קריקטורות מרגעים אייקונים של הכתב.
חולצות ברהנו טגניה
בפוסט שהעלו לאינסטגרם הם כתבו: "עכשיו באתר. בין אם בכוונה או לא, אבא ברהנו האמיץ יודע לספק לכולנו רגע של צחוק ונחת על המסך בכל כאוס - כבר 15 שנה רצוף. זאת מעבר להיותו כתב פלילים מבריק, כמובן. תודה לך מלך". 
"זמני אספקה מעט ארוכים בשל המצב, אבל האמת שציפיתי ליותר גרוע. עדיין - לא לקנות מתנות יומולדת למחר! עושים הכל שיגיע כמה שיותר מהר. כל ההזמנות הקודמות כבר בדרך / הגיעו לנקודת האיסוף, בקרוב בה עלה פוסט מסודר בנוגע לכל התרומות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אפס סקופים
    גימיק בדיחה 10/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פרצופה של חדשות אין 12מביך
    סגור