תקשורת ומדיה

יוסף חדאד על חמאס: "טרוריסטים שעושים תעמולה על חיי החטופים"

צפו: חמאס פרסם תיעוד בו החטופות שרון ונעם אביגדורי נדרשות לנופף אל המחבלים. פעיל ההסברה הישראלי, יוסף חדאד התייחס לאותו רגע וחשף את התעמולה שמבצע חמאס: "הם ניסו להציג את עצמם הומניים וכאילו הם טיפלו בחטופים שאוהבים אותם"
מערכת ice | 
יוסף חדאד (צילום מסך קשת 12)
אתמול (שבת), שוחררו 13 החטופים והחטופות אשר הוחזקו במשך 50 יום בשבי חמאס.
בין החטופות אשר חזרו אתמול היו שרון ונעם אביגדורי, אם ובת אשר נחטפו באירועי הטבח שהתרחשו ב-7 באוקטובר. בסרטון אשר נצפו השתיים, המובלות על ידי מחבלי חמאס, נשמע כי אחד המחבלים אמר להן "תמשיכו לנופף". פעיל ההסברה הישראלי, יוסף חדאד, התייחס להוראות מחבלי לחמאס וכתב: "הם ניסו להציג את עצמם הומניים".
בעת ליווי מחבלי חמאס את החטופות שרון ונעם אביגדורי למכונית שתחזיר אותם ארצה, תיעד חמאס את השתיים בסרטון בו הן נפרדות בחיוך ונפנוף ידיים, כאשר ברקע נשמעה הוראה ברורה "תמשיכו לנופף". יוסף חדאד, התייחס להוראות אלו של מחבלי חמאס אשר נשמעו בסרטון וצייץ בחשבון הטוויטר שלו כך: " 'תמשיכו לנופף' – הוראות הבימוי של מחבלי חמאס לחטופים נחשפים... הם ניסו להציג את עצמם הומניים וכאילו הם טיפלו בחטופים שאוהבים אותם – אבל מדובר בטרוריסטים אכזריים שעושים תעמולה על חיי החטופים שלנו!".
כאמור, אתמול (שבת) שוחררו 13 חטופים ישראלים, נשים וילדים, אשר הוחזקו 50 יום בשבי חמאס. בהתאם לפרטי העסקה, עבור כל חטוף אשר שוחרר על ידי חמאס, ישראל שחררה שלושה מחבלים, כך שסך הכל שוחררו 39 אסירים, בהם נשים וקטינים. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה