תקשורת ומדיה

צופית גרנט משתוללת בשידור: "לכו תתקעוודו, באמא שלך? רציני?"

צופית גרנט הגיבה לסערת דבריו של רזי ברקאי בחדשות 13 ולכל אלו אשר מתמקדים בסבל של תושבי עזה: "אם הייתה לעזתים ההזדמנות להכנס לכאן שוב, לבנות תאי גזים ולדחוף את כולנו לשם - הם היו עושים את זה"
תום נחום |  7
צופית גרנט (צילום פייסבוק/ אבודים עם צופית גרנט)
הכניסה הקרקעית של כוחות צה"ל לעזה גובה קורבנות רבים נוספים, כשהיום (ראשון) זהו יומה ה-30 של מלחמת חרבות ברזל, המערכה הכבדה שישראל מנהלת בעזה. יותר מ-1,400 אזרחים וחיילים נרצחו ונפלו מאז פרצה מתקפת הפתע של חמאס על ישראל ב-7 באוקטובר. חרף שחרורן של 5 חטופות, כ-242 ישראלים חטופים נמצאים בעזה. בתוך כך, לאחר סערת דבריו של העיתונאי הוותיק רזי ברקאי בחדשות 13 ("לא הייתה הלוויה אחת בבני ברק!"), מנחת הטלוויזיה, העיתונאית והשחקנית, צופית גרנט, החליטה לצאת למתקפה חריפה נגדו.
גרנט עלתה לשידור בתוכניתם של יותם זמרי ונועם פתחי ברדיו גלי ישראל (94FM) ואמרה כך: "אם הייתה לעזתים ההזדמנות להכנס לכאן שוב, לבנות תאי גזים ולדחוף את כולנו לשם - הם היו עושים את זה. יפי הנפש שיש עכשיו לא עוברים לי בגרון. יותר קשה לי היום לשמוע את גדעון לוי. הוא בעיני גס רוח. כשאני שומעת אותו מדבר היום - אני מקבלת צמרמורת".
"כנ״ל לגבי החבורה הזו שמפרסמת בערבית את שמות המתים בעזה, לכו תתקעוודו. זה כל כך לא מעניין אותי בימים האלה. אנסו, טבחו ורצחו באכזריות את אלו שהיו מקיימים את עפיפוני השלום! כשאני שומעת את רזי ברקאי תוהה למה בבני ברק אין הלוויות… באמא שלך?! אתה רציני?! ראית את העבודה של אנשי זק״א?! אתה יודע כמה הם פוסט טראומטיים עכשיו? איך אתה מעז לדבר ככה? זה הפילוג בעיני! זאת ההתנשאות!".
 
בתוך כך, ביקורות רבות נשמעו נגד אלו שבחרו, בתקופה קשה זו של מלחמה, להתייחס לסבל של תושבי עזה, כאשר ביום חמישי נוספה ביקורת קשה ונוספת כזו - מכיוונה של צופית גרנט, שעלתה לראיון ברדיו גלי ישראל (94FM) ואמרה בשיחה עם הפאנליסטים של 'הפטריוטים' בערוץ 14, איתמר פליישמן ועו"ד גיא בוסי, כך: "לא אכפת לי מה יחשבו עליי אז אגיד את זה, אני באפס סלחנות לכל מי שבתקופה הזו לא רגיש. כשאני שומעת בתקופה הזו את גדעון לוי מדבר - אני לא מסוגלת להכיל את זה. אני באפס סובלנות כלפי חוסר רגישות מול הקורבנות שלנו. צפיתי בכל הסרטונים המחרידים כדי לא להתבלבל יותר, המרחם על אכזריים סופו שמתאכזר על רחמנים".

"אני חושבת שעד שהממשלה הזו לא תזוז הצידה עד הסוף - הפילוג והקרעים לא יסתיימו. זה משהו שמגיע מלמעלה. אני לא מאלו שאומרים ׳בואו קודם נסיים את המלחמה׳, לא. הם צריכים לזוז הצידה לדור החדש שנולד כאן".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    רק בגהנום תחתית יבין גרזי חרקאי את מקומו (ל"ת)
    רזי חרקאי 11/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    לא יאומן הערוץ המבחיל הזה 13 והאוסף ההזוי והבזוי
    דן 11/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 2
    דרקר , ברקאי , אלון בן דויד ... אוסף מבחיל
    סגור
  • 4.
    תגובה
    יוכי 11/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 2
    צופית, תודה , אנושית מאוד. רזי ברקאי עלוב, וכל דומיו השונים את החרדים. אחרי 120 מי יטפל כיאות בקבורה שלכם??? אתם תתי אנוש בלי לב, רעים. להקיא אתכם. תתביישו. בדקו את היהדות שלכם
    סגור
  • 3.
    צופית
    ירוחם 11/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 4
    מי זו צופית,לכי תשתי שתן,שאנשי זקא ילכו לקרבות לההרג ולא לקבור לוחמים,
    סגור
  • צופית גרנט
    חיים זוהר 11/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחלה צופית אומרת את האמת,תגובה לא מכבדת,איש מקלדת הזוי,שיהיה אצלך במשפחה מי שנרצח בפיגוע,או בן משפחה שנפל בעזה,נראה אותך גיבור מדבר ככה,מי שיהודי אמיתי לא מדבר ככה רח"ל.
    סגור
  • 2.
    אפסית סמולנית אלו האנשים שלך החולים בנפש
    ניר 11/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כולכם חולים באותה מחלה ואין לרפא ממנה.
    סגור
  • 1.
    אלופה!!! מי שדואג לאונסי הגופות מוזמן לדאוג להם מקרוב (ל"ת)
    מיכל 11/2023/05
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור