תקשורת ומדיה

צופית גרנט נגד גדעון לוי: "אפס סלחנות, חוסר רגישות"

העיתונאית, מנחת הטלוויזיה והשחקנית צופית גרנט במתקפה חריפה: "אני באפס סלחנות לכל מי שבתקופה הזו לא רגיש. כשאני שומעת בתקופה הזו את גדעון לוי מדבר - אני לא מסוגלת להכיל את זה. הממשלה צריכה לזוז הצידה עכשיו"
תום נחום |  2
צופית גרנט (צילום פייסבוק/ אבודים עם צופית גרנט)
הכניסה הקרקעית של כוחות צה"ל לעזה גובה קורבנות רבים נוספים, כשהיום (חמישי) זהו יומה ה-27 של מלחמת חרבות ברזל, המערכה הכבדה שישראל מנהלת בעזה. יותר מ-1,400 אזרחים וחיילים נרצחו ונפלו מאז פרצה מתקפת הפתע של חמאס על ישראל ב-7 באוקטובר. חרף שחרורן של 5 חטופות, כ-240 ישראלים חטופים נמצאים בעזה. בתוך כך, ביקורות רבות נשמעו נגד אלו שבחרו, בתקופה קשה זו של מלחמה, להתייחס לסבל של תושבי עזה, כאשר היום (חמישי) נוספה ביקורת קשה ונוספת כזו - מכיוונה של העיתונאית, מנחת הטלוויזיה והשחקנית צופית גרנט.
גרנט עלתה לראיון ברדיו גלי ישראל (94FM) ואמרה בשיחה עם הפאנליסטים של 'הפטריוטים' בערוץ 14, איתמר פליישמן ועו"ד גיא בוסי, כך: "לא אכפת לי מה יחשבו עליי אז אגיד את זה, אני באפס סלחנות לכל מי שבתקופה הזו לא רגיש. כשאני שומעת בתקופה הזו את גדעון לוי מדבר - אני לא מסוגלת להכיל את זה. אני באפס סובלנות כלפי חוסר רגישות מול הקורבנות שלנו. צפיתי בכל הסרטונים המחרידים כדי לא להתבלבל יותר, המרחם על אכזריים סופו שמתאכזר על רחמנים".

"אני חושבת שעד שהממשלה הזו לא תזוז הצידה עד הסוף - הפילוג והקרעים לא יסתיימו. זה משהו שמגיע מלמעלה. אני לא מאלו שאומרים ׳בואו קודם נסיים את המלחמה׳, לא. הם צריכים לזוז הצידה לדור החדש שנולד כאן".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גדעון לוי הוא עיתונאי קטן
    שמעון הכנעני 11/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה עלוב גדעון לוי לעומת יאיר גולן. כמה עלוב גדעון לוי לעומת כל אותם אנשים נפלאים שהצילו את כל מי שרק היה אפשר. כמה עלוב גדעון לוי שמדבר על הסבל של הפלסטינים בעזה. עיתונאי קטן ואיש מסכן. כותב מאמרים גרועים וחושב שהוא צודק. גדעון לוי הוא נזק לשמאל הישראלי.
    סגור
  • 1.
    דור חדש הוא דור חלש
    אח 11/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הדור שהקים את המדינה ראה את הדברים טוב יותר .הדור הנוכחי מפלג את העם עושה תעמולה נגד ישראל בעולם .שונא דת ודתיים ..אל מי את פונה בדיוק .בעלי הכיפה הסרוגים הם הציונים האחרונים .הם מתישבים ביהודה ושומרון ונלחמים על ארץ ישראל .תל אביבים עסוקים בהייטק בתי קפה בקריירה בצבירת כסף .לא כולם כמובן
    סגור