תקשורת ומדיה

מגישת ערוץ 14 נשברת ונפרדת: "הכאב מפלח את הלב"

מגישת מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14, מגי טביבי, מבכה את נפילת הלוחמים ומתמקדת בסיפור המצמרר של סג"מ פדיה מרק ז"ל: "האובדן קשה, ליבי עם המשפחות השכולות. יהי זכרם ברוך"
תום נחום | 
מגי טביבי (צילום מסך ערוץ 14)
המערכה הכבדה של ישראל בעזה, מלחמת חרבות ברזל, נכנסה הבוקר (רביעי) ליומה ה-26. יותר מ-1,400 אזרחים וחיילים נרצחו ונפלו החל ממתקפת הפתע של חמאס על ישראל ב-7 באוקטובר ועד היום. כ-240 ישראלים חטופים נמצאים בעזה, כאשר כוחות צה"ל פועלים בעומק הרצועה כדי לשחררו את שבויי חמאס. 
לילה כואב עבר על צה"ל, כאשר הותר לפרסום כי 14 לוחמים, 11 מהם מגבעתי, רבים מהם מגבעתי, נפלו במהלך הקרבות ברצועת עזה. סגן אריאל רייך בן 24, מירושלים, קצין לוחם בגדוד 77, עוצבת ׳סער מגולן׳, רב״ט אסיף לוגר בן 21, מיגור, לוחם בגדוד 77, עוצבת ׳סער מגולן׳, סמל עדי דנן בן 20, מיבנה, מפקד כיתה בגדוד צבר, סמ״ר הלל סולומון בן 20, מדימונה, לוחם בגדוד צבר.

סמ״ר ארז מישלובסקי בן 20, מאורנית, לוחם בגדוד צבר, סמ״ר עדי ליאון בן 20, מניל״י, לוחם בגדוד צבר, רב״ט עידו עובדיה בן 19, מתל אביב, לוחם בגדוד צבר, רב״ט ליאור סימינוביץ' בן 19, מהרצליה, לוחם בגדוד צבר, סמ״ר רועי דאוי בן 20, מירושלים, מפקד כיתה בגדוד צבר, סמ"ר רועי סרגוסטי בן 20 מחוות נחל הרועה, מפקד כיתה בגבעתי וסג"מ פדיה מרק בן 22 מעתניאל, לוחם בגדוד צבר, נפלו בקרבות בעומק רצועת עזה. זאת כידוע, יממה בלבד לאחר הידיעה הקשה על נפילתם של סמ"ר לביא ליפשיץ ז"ל וסמ"ר רועי וולף ז"ל.
מי שביכתה את מותו של סג"מ פדיה מרק ז"ל והתייחסה לנפילתו, באסון הרביעי שנופל על משפחתו, היא מגישת ערוץ עכשיו 14, מגי טביבי, שכתבה באינסטגרם כך לצד תמונתו של פדיה ז"ל עם הכומתה הסגולה לראשו: "סגן פדיה מרק ז״ל שרד פיגוע בו נרצח אביו ובסוף נפל בקרב בעזה. פדיה, כמו גם 14 הלוחמים שנפלו, הם מטובי בנינו. אוהבי האדמה והארץ. יצאו בשליחות וסיימו את חייהם בהקרבה. האובדן קשה והכאב מפלח את הלב אבל אנחנו במלחמת אין ברירה. עד הניצחון. ליבי עם המשפחות השכולות. יהי זכרם ברוך".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה