תקשורת ומדיה

מגי טביבי חוגגת את חילוץ החטופה: "מדהים. ברוכה השבה"

מגישת מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14, מגי טביבי, בירכה בהתרגשות לאחר שחרורה של התצפיתנית אורי מגידיש משבי חמאס: "חילוץ הירואי. אירוע טקטי משמעותי שמוכיח את כוחנו. מדהים. ברוכה השבה"
תום נחום | 
שרון גל ומגי טביבי (צילום מסך עכשיו 14)
איילה חסון בדמעות. אמש (שני) נחשף כי שוחררה החיילת טור׳ אורי מגידיש, במהלך פעולה קרקעית, לאחר שנחטפה על ידי ארגון הטרור חמאס ב-7/10. החיילת נבדקה רפואית, מצבה טוב והיא נפגשה עם משפחתה. עוד נמסר כי צה״ל ושב״כ ימשיכו לעשות כל מאמץ על מנת להביא לשחרור החטופים. מי שמאוד התרגשה לבשר על כך הייתה מגישת כאן 11 איילה חסון, אך היא לא לבד, כאשר גם בערוץ 14 ציינו בצורה מיוחדת את שחרורה של אורי מגידיש.
במהלך השידור, מגיש מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14, שרון גל, ביקש משמעון ריקלין את הכיפה שלו, ריקלין נעתר לבקשה, הסיר את הכיפה והעביר לגל, שעטה אותה על ראשו ובירך בהתרגשות בשידור חי: "ברוך אתה ה' אלוהינו מלך העולם מתיר אסורים". לאחר מכן גל המשיך ואמר: "אנחנו כל כך מרוגשים, כל כך מרוגשים מההישג הזה".
 
שותפתו של שרון גל להגשת מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14, מגי טביבי, בירכה באינסטגרם שלה: "התצפיתנית טוראי אורי מגידיש שוחררה הלילה משבי חמאס במהלך חילוץ קרקעי הירואי של לוחמי צה"ל. אירוע טקטי משמעותי שמוכיח את כוחנו. מדהים. ברוכה השבה".
בחזרה להתרגשות של איילה חסון, במהלך תכניתה היא נעצרה לפתע ואמרה: "רק רגע, כן, שניה אחת יש דיווח הלוואי והוא נכון, אל מי אנחנו עוברים כדי לקבל את העדכון הזה? צה"ל שחרר חיילת שנחטפה, במהלך פעילות ב..אני מקווה חברים שזה דיווח נכון ומדויק....דיווח של צה"ל, הלב שלי פועם בהתרגשות ואני רוצה לחזור עוד ועוד ועוד".
 
חסון שמעה את שמה של החיילת המשוחררת ואמרה: "אורי מגידיש, מגי מגידיש הבת שלך שוחררה מגי, תעלו אותה מיד לטלפון. אני לא מאמינה, זו החיילת שנראתה בתמונות אזוקה. תעלו לי את התמונה שלה, היא הייתה בין 24 התצפיתניות בסרטון בתוך החמ"ל שהמחבל נכנס. לאחר מכן חמאס שחרר סרטון של ארבע תצפיתניות עם ידיהן קשורות".
לסיום אמרה: "אחת מהן היא אורי מגידיש, הנה התמונה שלה עם המשפחה, ראיינתי את אמא שלה המרגשת והמדהימה שלה ואני משתדלת לצלצל אליה מדי פעם שאני לא מראיינת אותה. וואו אני רוצה לרקוד ולצרוח. זה נס, עכשיו הפרטים".
כזכור, במסגרת מתקפת הפתע של מחבלי החמאס, מאות מתושבי עזה, חדרו לשטח ישראל ובמהלך המתקפה, מאות נרצחו ועוד רבים נחטפו אל הרצועה. נכון לשעה זו, על פי דובר צה"ל, יש בעזה יותר מ-240 חטופים. בין בחטופים נמצאים קשישים, נשים גברים חיילים ותינוקות. עד כה, שוחררו ארבעה חטופות בסך הכל, כששתיים מהן בעלות אזרחות אמריקאית ושתים מהן תושבות עוטף עזה.

לאחר שהנושא הותר לפרסום הפיצו גורמי הביטחון תמונה של החיילת, טוראית אורי מגידיש ביחד עם בני משפחתה. לפני יומיים פרסם יחיא סינוואר הודעה כי יסכים לבצע עסקת חילופי שבויים בתמורה לכל מחבלי החמאס אשר נמצאים בתי הכלא בישראל. כעת, קטאר וארצות הברית מעורבות היטב בכל הנוגע לחילופי השבויים וכעת רק נותר לאחל שנזכה לראות גם את שאר השבויים חוזרים הביתה לחיק משפחותיהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה