ויראלי

צופית גרנט נחשפת: "היא חרדתית ברמות, זו לא המציאות"

דניאל גרנט סיפר בראיון על אמו, שקטע שלה מתקשרת אליו פותחת את אחד השירים, הוא סיפר: "הייתי בארה"ב, לקחתי רכב ונסעתי במשך כמה שבועות. חציתי את ארה"ב מצד לצד, הייתי לבד, ווואלה זה מטורף. ארה"ב הכי מפחידה במקומות האלה, קצת כמו דוקו של נטפליקס. זה ממש מורגש פתאום"
מערכת ice | 
צופית גרנט (צילום פייסבוק/ אבודים עם צופית גרנט)
כזמר ויוצר, דניאל גרנט, שידוע יותר כבנם של מאמן הכדורגל אברם גרנט ואשת התקשורת צופית גרנט, עדיין עושה את צעדיו הראשונים ורק בשבוע שעבר הוא הוציא את אלבום הבכורה 'תפקיד רציני בעולם', בראיון לאיריס קול ב־103fm, הוא שיתף את הדרך שעבר וגם התייחס לקשר עם אמו.
על אמו, שקטע שלה מתקשרת אליו פותחת את אחד השירים, הוא סיפר: "הייתי בארה"ב, לקחתי רכב ונסעתי במשך כמה שבועות. חציתי את ארה"ב מצד לצד, הייתי לבד, ווואלה זה מטורף. ארה"ב הכי מפחידה במקומות האלה, קצת כמו דוקו של נטפליקס. זה ממש מורגש פתאום. כשאני בחו"ל היא חרדתית ברמות, דואגת, וגם שומעים בהודעה שהיא מדברת בטון כזה כדי להראות שהכול טוב אבל זו לא המציאות".

עוד הוא סיפר: "ואם אני אהיה אמיתי, די בצדק. הגענו לסיטואציות בחיים. בקולומביה הגעתי לסיטואציה, אני קורא לזה שהייתי חטוף, אבל היה לי סיפור. נגמר לי הדלק באופנוע ים באמצע ים, היינו מול אי בקולומביה ובאו, הוציאו אותי מאמצע הים וזה היה נורא מפחיד שהעדפתי להיות באמצע הים".
על השיר 'עוד כותרת', המספר על הכותרות הלא תמיד נכונות לכאורה שהוקדשו לאביו ואמו: "זה יכול להישמע ממקום סופר כועס, יש שם דברים שממקום כואב יותר, אבל בגדול זאת המציאות. אני לא מנסה לצייר את זה לא לטוב ולא לרע, זה לגמרי המציאות. להראות שהכול טוב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה