קריירה ולימודים

בנם של צופית ואברם גרנט משחרר אלבום בכורה חושפני

דניאל גרנט, בנם של צופית ואברם גרנט, משחרר את אלבום הבכורה עם טקסטים בועטים חושפניים ואישיים
מערכת ice | 
דניאל גרנט (צילום שי פרנקו)
לאורך השנה האחרונה זכינו להכיר ולו במעט את דניאל גרנט לא רק כבנם של צופית ואברהם גרנט אלא בזכות עצמו כראפר צעיר ומבטיח, המשיק קריירת סולו מוזיקלית, ומעניינת. 
עד כה ראו אור חמישה סינגלים מבית היוצר של גרנט אשר הצליחו לעורר עניין בהיותם כנים, חשופים, וספוגי חותם אישי מובהק. הסינגל השישי, ״מה שיבוא״ יצא לפי ימים ספורים והיום (ראשון) יוצא האלבום כולו. 
העובדה כי בתחילת הדרך אומן צעיר נדרש להשקעה רבה, אם זה בכסף, זמן ועוד ידועה היטב כל העוסקים בתחום המוזיקה בשנת 2023. לכן יוצרים נדרשים לאומץ אינסופי, השקעה, כוח רצון, ונחישות, כדי לעמוד במשימה של הקלטת אלבום מלא. בשנים האחרונות, תעשיית המוזיקה משתנה ללא היכר. בעידן הנוכחי אומנים מוציאים סינגלים ומוותרים על הוצאת אלבום. על לעיתים אלבום יכול להיתפס כצעד שמלווה בסיכון.  
המוזיקה של גרנט מתאפיינת בהומור עצמי, כנות ומתכתב עם המציאות הלא פשוטה במדינה.  אלבום הבכורה של דניאל ״תפקיד רציני בעולם״, נע במרווח שבין משפחה מפורסמת בכל בית בארצנו ואינדיבידואליזם בתוספת קריצה ושירים שכתובים בדרכו הייחודית של גרנט, ומבוצעים יחד עם שותפיו לעשיית האלבום כולו (בן שופן - הפקה מוזיקלית/לחנים/עיבוד וגבע אלון - גיטרות).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה