תרבות ופנאי

ג'סטין ביבר נפרד אחרי 17 שנה? "לא דיברו חודשים"

אחרי מספר חודשים לא פשוטים, נדמה שחייו של ג'סטין ביבר עומדים להסתבך עוד יותר. על פי דיווחים חדשים הוא ומנהלו ב-17 השנים האחרונות, סקוטר ברטון, מפרידים כוחות ולא דיברו במשך חודשים רבים
מערכת ice | 
ג'סטין ביבר (צילום פייסבוק/ ג'סטין ביבר)
אין ספק כי שנת 2023 אינה פשוטה עבור הזמר ג'סטין ביבר. מתחילת השנה ביבר הספיק לבטל לגמרי סיבוב הופעות שלם בגלל מחלה שגורמת לשיתוק חצי מפניו, ומאז עולות שמועות רבות על מצבו הנפשי והבריאותי. חדי ההבחנה יראו כי מאז חודש מאי הוא לא העלה פוסטים באינסטגרם וגם אז היה זה רק כדי לפרגן לאשתו היילי על השקת המותג שלה.
דיווחים חדשים מארה"ב מעידים כעת כי ייתכן והמצב הולך להחמיר. לפי Puck, ג'סטין ביבר והמנהל שגילה אי שם בשנת 2006 ביוטיוב, סקוטר בראון, הפרידו כוחות. מקורבים לכאורה אמרו כי הם "לא דיברו חודשים". 
עם זאת, זמן קצר לאחר הפרסום על סכסוך בין השניים, נציגים משני הצדדים הגיבו באופן לא רשמי וטענו כי מדובר בשקר. ביבר ובראון בעצמם לא הגיבו לידיעה; ביבר התעלם לחלוטין, ובראון רק תיעד את עצמו בחופשה עם הזמר אשר.
בעת זו קשה לדעת אם שני הצדדים באמת נמצאים בסכסוך, ואם כן מה טבעו, אך נזכיר כי בעבר הלא רחוק בראון היה מעורב בסכסוך משפטי אחר עם זמרת מוכרת אפילו יותר - טיילור סוויפט. השניים ניהלו קרב על שישה אלבומי מאסטר של הזמרת. לאחר שזו הפסידה בתביעה, בראון מכר את האוספים ב-300 מיליון דולר, והיא נאלצה להקליט מחדש את מרבית השירים שלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה