שיווק ופרסום

שולי רנד מברך? הבן של צופית גרנט הצטלם לקמפיין הלבשה תחתונה

הבן של צופית ואברם גרנט, מצטרף לשגרירי המותג fix והצטלם הבוקר (שלישי) לראשונה לקולקציית ההלבשה התחתונה. דניאל נכנס לעולם הדוגמנות רגע לאחר הוצאת אלבום הבכורה
מערכת ice |  1
דניאל גרנט הלבשה תחתונה (צילום רומי רוט)
הזמר, היוצר והראפר דניאל גרנט, הבן של צופית ואברם גרנט, מצטרף לשגרירי המותג fix והצטלם הבוקר (שלישי) לראשונה לקולקציית ההלבשה התחתונה. דניאל נכנס לעולם הדוגמנות רגע לאחר הוצאת אלבום הבכורה עם הטקסטים החושפניים והאישיים אותם כתב. גרנט הרגיש בנוח על הסט, גם בהלבשה תחתונה.
עד כה ראו אור חמישה סינגלים מבית היוצר של גרנט אשר הצליחו לעורר עניין בהיותם כנים, חשופים וספוגי חותם אישי מובהק. הסינגל השישי, ״מה שיבוא״ יצא בשבוע שעבר ולפני יומיים (ראשון) יצא אלבום הבכורה של גרנט בשם ״תפקיד רציני בעולם״.
בחודש מרץ, גרנט העניק ריאיון לאתר Ice וחשף בין היתר איך זה להיות בן להורים מפורסמים והאם זה נחשב בעינו כיתרון או חיסרון: "זה גם וגם. אבל כל חיי חייתי ככה, אני ואחותי וזו המשפחה שלי אז אני מנסה להסתכל על היתרון. המשפחה שלי ליוותה אותי צמוד והם חלק מהפרוייקט. אחותי רומי שרה את הפזמון, וחברה שלי כתבה את התסריט של הקליפ, ואמא שלי הייתה חלק מהפרוייקט וליוותה אותו ועמדה על הסט לראות שהכול קורה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פלא
    א. פרנק 09/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פלא שלא כיסה עין אחת כדי לחדד את שייכותו ל"מיוחסי המשולש" כםי שעשה בפירסומו לשירו "פורץ הדרך"... שלא יטעו בו חלילה להיות סתם מיותר; מצד שני התחתונים נושאים את חותם משבצות השחור לבן שגם הם מבטיחים שנושאם לא יחוסל (מיידית).
    סגור