טלוויזיה

צופית גרנט שומרת על אברהם גרנט: "שלא ישלם מחיר"

צופית גרנט עומדת גם היום לצדו של הגרוש אברהם גרניט ללא כל תנאי בראיון לגיא פינס: "לא נגיד חשיפה, כל החיים אני מתפללת שהוא לא ישלם את המחיר על הפאקים שלך, יש מחירים שמשלמים על מי שאני ומי שאברהם"
מערכת ice | 
צופית גרנט (צילום פייסבוק/ אבודים עם צופית גרנט)
לפני קצת יותר משנה, אברהם גרנט,  הסתבך בענק כאשר מחוז ירקון במשטרת ישראל הודיע כי תלונה הוגשה נגד מאמן הכדורגל המוערך בעקבות תחקירו של חיים אתגר בתכנית חשיפה ששודר בתחילת השבוע בקשת 12. המתלוננת לא הייתה חלק מהתחקיר אך היא צפתה בו בעצמה והחליטה להתלונן.
בהודעת המשטרה נכתב: "בהמשך לתחקיר של תוכנית טלויזיה ששודר השבוע, היום נמסרה תלונה במשטרה בחשד לעבירת מין. נסיבות התלונה נחקרות". כזכור, תחקיר "חשיפה" הראה עדויות של נשים לפיהן לכאורה כי גרנט הזמין נשים שונות לבית המלון והטריד אותן מינית.

על פי העדויות חלק מהנשים מספרות כי הוא תפס אותן בצוואר וניסה לנשק אותן בכוח, יש כאלה שסיפו כי הוא הטריד והתפשט. התחקיר הגיע אפילו לתקשורת בבריטניה, שם אימן את קבוצת הפאר הבריטית "צ'לסי" ופירסמו כי גרנט הציק לנשים בכדי לקבל סקס.  
אלא, שגרושתו צופית גרנט עומדת גם היום לצדו ללא כל תנאי בראיון לגיא פינס: "לא נגיד חשיפה, כל החיים אני מתפללת שהוא לא ישלם את המחיר על הפאקים שלך, יש מחירים שמשלמים על מי שאני ומי שאברהם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה