תקשורת ומדיה

רנא רסלאן מאיימת בתביעה בעקבות הנאצות והאיומים על חייה

מלכת היופי של ישראל לשנת 1999 הגיבה לאיומים על חייה ולנאצות נגדה: "הטבח של חמאס מזעזע, חמאס ארגון טרור. אני מגנה אלימות באופן חד משמעי כנגד חפים מפשע בעזה". וגם: הצעדים המשפטיים נגד המאיימים עליה
תום נחום | 
משפט (צילום shutterstock)
המשך התמרון הקרקעי של כוחות צה"ל מביא את יומה ה-28 של המלחמה בעזה לכדי שורת הישגים. אלפי מטרות נתקפו ומאות מחבלים הושמדו. היום (שישי) יעמוד בסימן ההתפתחות האפשרית בגזרת הצפון, כאשר חיזבאללה הגביר אמש את הירי לעבר הגליל. נאומו של המזכ"ל חסן נסראללה יקבע במידה רבה לאן מועדות פני המערכה בגזרה זו.
בתוך כך, לאחר שבימים האחרונים מספר דברים שפרסמה ברשתות החברתיות גרמו לסערה, כאשר בחרה להתמקד בכאב של תושבי עזה, רנא רסלאן, מלכת היופי של ישראל לשנת 1999, הגיבה לדברים בפוסט שהעלתה בנושא וכתבה כך בסטורי שלה לאחר קריאות לשלול את אזרחותה הישראלית ואת תואר מלכת היופי בו זכתה: "ערב טוב לכולם, אני מבקשת להסביר לכולם את עמדתי ודעתי בצורה הברורה והחד משמעית! אני לא מבינה בפוליטיקה ולא במלחמות. כל מה שראינו כולנו אודות הטבח המזעזע של חמאס אשר עשה בישראל, וכמוני חושבים בדיוק כך ערבים בכל העולם. אני מבהירה - חמאס הוא ארגון טרור!".

"אותן תמונות שמשודרות בכל העולם על ההפגזות בעזה הן התמונות שיוצאות משם, ואני מגנה אלימות באופן חד משמעי כנגד חפים מפשע. לכל אלה, שאיימו לרצוח אותי, ולאיים לפגוע בי אישית, אני מעדכנת שהכל מטופל ומתועד, והכל באמצעות עורך דיני מרדכי ציבין - יטופל חד משמעית. ודבר נוסף, לכל אותם אנשי תקשורת אשר מחפשים רייטינג, אני לא במשחק הזה. אומר ואגיד לסיום, גדלתי בעיר מעורבת, עיר של אחווה ושלום, חיפה, בין כולנו. ואני אמשיך להוביל כל חיי לשלום ולחיות ביחד כולנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה