כסף וצרכנות

המוצרים שכולם חייבים במטבח מתייקרים: זה המותג שמעלה מחירים

בהודעה רשמית שהועברה לרשתות המזון, מסרה חברת יכין בתמציתיות: "החברה מעלה את מחירהם של חלק קטן מהמוצרים עד 6 אחוזים בשנה הבאה". העלאת המחירים מגיעה בתקופה שבה צרכנים רבים כבר מתמודדים עם יוקר המחיה המאמיר
מערכת ice | 
עליית מחירים (צילום shutterstock)
עוד מכה מגיעה אל הכיס שלכם. חברת "זנלכל", המוכרת לצרכנים הישראלים בעיקר בזכות מותג השימורים האהוב "יכין", הודיעה על התייקרות משמעותית במחירי מוצריה. החל מחודש ינואר הקרוב, צפויים מוצרי החברה, ובהם רסק העגבניות הפופולרי של יכין, להתייקר בשיעור של עד 6%.
בהודעה רשמית שהועברה לרשתות המזון, מסרה החברה בתמציתיות: "החברה מעלה את מחירהם של חלק קטן מהמוצרים עד 6 אחוזים בשנה הבאה". העלאת המחירים מגיעה בתקופה שבה צרכנים רבים כבר מתמודדים עם יוקר המחיה המאמיר.

ההחלטה של יכין משתלבת במגמה רחבה יותר בשוק המזון הישראלי, כאשר חברות מובילות נוספות מודיעות על העלאות מחירים. עם זאת, התייקרות מוצרי יכין מעוררת דאגה מיוחדת, שכן מדובר במוצרי בסיס הנמצאים כמעט בכל מטבח ישראלי.
מוצרי הדגל של החברה, רסק העגבניות ומוצרי השימורים של יכין הפך במשך השנים לחלק בלתי נפרד מהמטבח, והתייקרות זו עשויה להשפיע על התנהגות הצרכנים ועל הרגלי הקנייה שלהם. נותר לראות כיצד יגיבו הצרכנים להעלאת המחירים החדשה, ואם יחפשו אלטרנטיבות זולות יותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה