שיווק ופרסום

חברת יכין בבשורה לצרכן הישראלי: זו סדרת המוצרים החדשה

חב' יכין משיקה לראשונה בימים אלו סדרת מוצרי ירקות קפואים מתוצרת חקלאות ישראלית. בשלב הראשון: ברוקולי, כרובית, תירס, חומוס, ושעועית לבנה

מערכת ice | 
פירות וירקות (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
חברת יכין משיקה לראשונה בימים אלו סדרת מוצרי ירקות קפואים מתוצרת חקלאות ישראלית. בשלב הראשון: ברוקולי, כרובית, תירס, חומוס, ושעועית לבנה. הירקות מסדרה זו הינם תוצרת חברת "גידולי שדה חולות" שבבעלות 7 חקלאים מאזור עוטף עזה שמגדלים ירקות מובחרים בכשרות גבוהה.
ידידה הוכמן מנכ"ל חברת "גידולי שדה חולות": "עד כה החברה ייצאה ירקות לארה"ב ושיתוף הפעולה עם יכין פותח את פעילות החברה בשוק המקומי. בשנת 2023 מותג יכין נכנס לפעילות של תבלינים קפואים וסופר פוד קפואים וזה היה טבעי להמשיך לייצר קו ירקות קפואים מהשדה כאשר הדגש הוא הכול מחקלאות ישראלית, וביצעה מהלך של התקשרות עם חקלאים לגידול הירקות החל מתחילת 2023."
פיני גורביץ, מנכ"ל חברת יכין מציין: "יכין רואה את עצמה לאורך כל שנות פעילותה כחברה ישראלית שמייצרת את מוצריה במפעליה בארץ מחומרים חקלאים טריים מקומיים. המומחיות של יכין בירקות הינה החל מבחירת הזנים הטובים ביותר ועד תהליכי הטיפול המוקפדים ששומרים על האיכות והטריות של המוצרים.
יכין עובדת עם עשרות סוגי חומרי גלם חקלאים שמגדלים מושבים וקיבוצים בארץ מהם מכינים יותר 100 מוצרים שונים לשוק הישראלי וליצוא בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם."

סדרת הירקות הקפואים של יכין
קרדיט: יח"צ יכין
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה