תקשורת ומדיה

כל עם ישראל יוצא למרפסת: היוזמה המרגשת למען החטופים

תושבי הדרום מזמינים את אזרחי ישראל לצאת במוצאי שבת בשעה 19:00 אל מרפסות הבתים, להאיר עם הפנסים ולשיר ביחד את "התקווה". לשיר כל כך חזק, שגם ברצועת עזה יוכלו לשמוע. מאחורי היוזמה עומדות מועצה אזורית אשכול, בשיתוף מועצת שער הנגב - לשתיהן יחד 150 חטופים ברצועת עזה
מערכת ice | 
שלטים להחזרת החטופים (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
מועצה אזורית אשכול, בשיתוף מועצה אזורית שער הנגב ש-150 מתושביהם בהם כ-30 ילדים חטופים ומוחזקים בשבי של ארגון הטרור חמאס, יוצאות היום (חמישי) במיזם משותף למען החטופות והחטופים, וקריאה להשבתם הביתה של כל החטופים, השבויים והנעדרים הביתה.
שתי המועצות מזמינות את עם ישראל להצטרף אליהם ולצאת כולם במוצ"ש הקרוב בשעה 19:00 אל מרפסות הבתים, להאיר עם הפנסים בניידים ולשיר ביחד את המנון "התקווה" - כל כך חזק, שגם ברצועת עזה יצליחו לשמוע. היוזמה זוכה לתהודה רחבה ברשתות החברתיות, ומופצת באמצעות כרזה צבעונית. 
משרד התפוצות והמאבק באנטישמיות דיווח אמש על פרסום קול קורא באמצעות החברה לציבור Voices of Israel, במסגרתו ארגונים וחברות בארץ ובעולם יוכלו לקבל תמיכה ממשלתית לפעילותם בזירת ההסברה והמאבק באנטישמיות. לאחר סגירת משרד ההסברה, המהלך שיזמה הממשלה נועד לאפשר ליוזמות הסברה אזרחיות פרטיות שפועלות מפרוץ המלחמה לשמר ולהרחיב את פעילותן ולסייע למדינת ישראל. 
הצעד מצטרף לשורת יוזמות של משרד התפוצות בשיתוף משרד החוץ, בהם ביקור בני משפחות החטופים ברחבי העולם. על מנת לספר את סיפורם האישי במטרה לסייע למאמץ השבת החטופים ולחזק את תמיכת הקהילה הבינלאומית בישראל ובמטרת המלחמה, יצאו רבים מקרוביהם של שבויי החמאס למשלחות בלונדון ורומא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה