תקשורת ומדיה

אחרי שנקלעה לחובות של 40 מיליון: המפעל נשרף מנפילת חלקי רקטה

חברת "דניאלי בסביבה" הייתה בעיצומו של הליך שיקום לאחר שנקלעה לחובות של 40 מיליון שקל, במהלך המלחמה - פרצה במפעל שריפה בעקבות נפילת חלקי רקטה

מערכת ice | 
שריפה (צילום כבאות והצלה)
זו היתה שנה קשה מספיק לחברת מיחזור האשפה "דניאלי בסביבה". באוגוסט האחרון החברה קיבלה צו הקפאת הליכים בעקבות חובות של כ-40 מיליון שקל. החברה הייתה בהליך מוצלח של שיקום, אולם לפני מספר ימים במסגרת מלחמת חרבות ברזל, נפלו במפעל החברה המצוי בקריית אתא חלקי יירוט רקטה ששוגרה מעזה.
הנאמנים של החברה, עו"ד קרן רייכבך-סגל ממשרד גורניצקי ועו"ד חגי אולמן ממשרד יהודה רוה, עדכנו לאחרונה את בית המשפט כי "למרבה הצער, חלקי היירוט פגעו במבנה הקשתות המכסה חלק משטח המפעל אשר בו מתבצע מיון אשפה וגרמו לשריפה משמעותית בשטח זה. למרבה המזל לא ארעה כל פגיעה בנפש, למרות נוכחות עובדים וקבלני משנה במקום".
 
הנאמנים ציינו את תרומתו של מנכ"ל החברה לשעבר, אבי אוזנה, אשר הגיע למפעל על אף שהוא סא"ל במילואים ומגוייס, וסייע בתפעול האירועים. עוד ציינו הנאמנים בפני בית המשפט כי הם פועלים להמשך מתן שירותים ומענה שוטף ללקוחות החברה. בנוסף ציינו כי יעדכנו את המציעים הפוטנציאליים השונים שבוחנים את רכישת נכסי החברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה