תקשורת ומדיה

גיא לרר נפרד בכאב: "נשבר הלב, הלך בטרם עת"

מגיש 'הצינור', גיא לרר, נפרד מהמנהל המיתולוגי של מועדון הפלקה, יוסי שטורזמן ז"ל, אביה של מגישת קשת 12, שלמור שטרוזמן, לה שלח ניחומים: "נשבר הלב על לכתו בטרם עת. מדובר היה באחד האנשים הכי חמים ואוהבים שהכרתי. ליבי על שלמור שטרוזמן האהובה, לא יכול לדמיין מה זה לאבד בגיל כל כך צעיר אמא, אבא ואת החבר הכי טוב. חיבוק ענק"
תום נחום | 
גיא לרר, "הצינור" (צילום רשת 13)
יום עצוב לאוהבי המוזיקה המזרחית בישראל. יוסי שטורזמן, אביה של מגישת קשת 12 שלמור שטרוזמן, שהיה למנהל המיתולוגי של מועדון הפלקה, הלך לעולמו אחרי מאבק במחלה קשה, הלוויתו תתקיים מחר (שני) ב-13:00 בבית העלמין קרית שאול וגם בתו תהיה שם כמובן לשאת דברים, בעוד גם מגיש 'הצינור' ברשת 13, גיא לרר, חלק כבוד בפוסט פרידה כואב.
לרר כתב בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר (X.COM) שלו כך: "נשבר הלב על לכתו בטרם עת של יוסי שטרוזמן. עוד רבות יסופר על התרומה שלו לתרבות המזרחית בישראל ובאמת שקטונתי, אבל מדובר היה באחד האנשים הכי חמים ואוהבים שהכרתי. מעט הזמן שבילינו יחד היה שווה לזמן שבו היינו מחובקים פיזית. ליבי על שלמור שטרוזמן האהובה, לא יכול לדמיין מה זה לאבד בגיל כל כך צעיר אמא, אבא ואת החבר הכי טוב. חיבוק ענק".
 

שלמור ספדה לו: "אבא שלי, האיש הכי קרוב אלי בעולם הלך אתמול לעולמו בדיוק באותו תאריך עברי בו נפרדנו מאמא לפני 6 שנים. תקראו לזה צירוף מקרים פסיכי אני קוראת לזה אהבת אמת".
 
הזמר ליאור נרקיס כתב לזכרו: "עצוב לי מאוד לקבל את הידיעה הזו, ככה בחג. שטרוזמן היה איש החיים הטובים, בן אדם שכולו אהבה, התחלתי ממש את תחילת הקריירה אצל שטרוזמן בפלקה, תמיד מחייך, תמיד מחבק, תמיד מפרגן, עצוב לי מאוד מאוד לשמוע, משתתף בצער המשפחה , יהי זכרו ברוך".
עוד הוסיף: "אני זוכר שכשהייתי בא לפלקה, הוא תמיד היה נותן את הביטחון ומתייחס אליך כמו לסופרסטאר למרות שאתה רק בתחילת הדרך, ותמיד ידע לתת מילה טובה ולחזק. עצוב לי מאוד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה