תקשורת ומדיה

בן כספית מתפוצץ: "איש עלוב, ימים אפלים בגלי צה"ל"

על רקע הדיווח לפיו תוכניתם של ספי עובדיה ויניר קוזין בגל"צ תרד מהאוויר לאחר שהשניים ביקרו את יעקב ברדוגו, חברו הטוב של מפקד גל"צ, דני זקן, ולמעשה - השניים יודחו מהתחנה, העיתונאי הוותיק בן כספית תוקף בזעם: "דני זקן ממשיך להפוך את גלי צה״ל לגלי ברדוגו. העלובים האלה יתנו את הדין בבוא היום"

מערכת ice |  4
בן כספית (צילום טוויטר/ בן כספית, pixabay)
לא רק רזי ברקאי - לאחר שמתחו ביקורת על מגיש ערוץ 14 לשעבר, מגיש רדיו גלי ישראל (94FM) ופרשן 'ישראל היום' ומקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, יעקב ברדוגו, כתב חדשות 13 ספי עובדיה ושותפו להגשת התוכנית בגלי צה"ל, יניר קוזין, עתידים לשלם את מחיר המתקפה, כאשר על פי דיווח של דוד ורטהיים באתר 'וואלה', מפקד גל"צ, דני זקן, חברו הטוב של ברדוגו, החליט להדיח את השניים.
זקן עתיד על פי הדיווח להציג בעוד כחודשיים, אחרי חגי תשרי, לוח שידורים חדש שיוריד מהאוויר את תוכניתם של ספי עובדיה ושל יניר קוזין, זאת כחלק מהמהפכה אותה מעביר זקן בתחנת הרדיו של גל"צ מאז מינויו לתפקיד, מינוי שעל פי טענות רבות בוצע בעקבות לחץ גדול מצד ברדוגו שקידם לכאורה את מועמדותו של זקן לתפקיד.
מגיש 'פגוש את העיתונות' בחדשות 12, העיתונאי הוותיק בן כספית, הגיב בהלם וכעס גדול וכתב: "קורא פעם, פעמיים, שלוש, את הידיעה בוואלה על הורדת התכנית של ספי עובדיה ויניר קוזין ושואל את עצמי אם זה אמיתי. ובכן, זה אמיתי. האיש העלוב הזה, דני זקן, ממשיך להפוך את גלי צה״ל לגלי ברדוגו ומנסה לעטוף את זה בניירות צלופן מרשרשים. לא יעזור. שני פרשנים פוליטיים מצטיינים, לא ביביסטים, לא ״סמולנים״, אנשי מקצוע, פשוט נזרקים כלאחר יד. יום או יומיים קודם העז עובדיה למתוח ביקורת על משהו שאמר ברדוגו. מתישהו יצטרך זקן לשכנע את עצמו שהוא רק מילא הוראות. כמי שהכיר את זקן מקורי, אין סיכוי שהוא ישתכנע. הוא פשוט הריח את רוח המפקד. אלה ימים אפלים, אבל אסור להתבלבל. העלובים האלה יתנו את הדין בבוא היום מול הבבואה שתשתקף מולם במראה".
 
הפרשן הכלכלי של חדשות 13, מתן חודורוב, התייחס לדיווח וכתב בטוויטר כך: "הידיעה על הדחת ספי עובדיה מגל״צ (גילוי נאות: חברי לערוץ), יומיים בלבד לאחר שביקר את מקורבו של רה״מ וחברו של מפקד התחנה, היא כמעט קריקטורה על תפקודו של דני זקן. מדובר במהלך הזוי וחסר בסיס מקצועי, מצד מפקד זמני שעיקר ״תרומתו״ בהדחה סדרתית של עיתונאים מנוסים. קורא לו לחזור בו לאלתר".
גם מגיש 'אזור בחירה' ברשת 13, רביב דרוקר, הגיב לדיווח וכתב: "ספי ויניר עושים את התוכנית הפוליטית הכי טובה ברדיו. להוריד אותם מספר לא מעט על הענייניות של ההחלטות של זקן".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    הדחה
    ענת עזרא 07/2023/23
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אתה צודק, היו צריכים קודם להדי אות מהרדיו מהטלויזיה מהמדינה. להוציא אותך מהחיים שלנו.
    סגור
  • 3.
    בן כזבית ….
    אוהב צדק 07/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 4
    עיתונאי קטן כבן כספית - איך אתה ישן בלילה ? עם כל השקרים והעלילות שהעללת על נתניהו? איך עוד יש לך חוצפה להראות את הפרצוף שלך, הרי אף אחד כבר לא מאמין למודיע משטרתי…. תתבייש !
    סגור
  • 2.
    של נעליך
    ZB 07/2023/18
    הגב לתגובה זו
    2 3
    דני זקן חבר אבל הוא לא ברדוגו אי אפשר לאפס מדחום מקולקל של כספית
    סגור
  • 1.
    מי זה בן כזבית? (ל"ת)
    שמעון 07/2023/18
    הגב לתגובה זו
    4 5
    סגור