תקשורת ומדיה

גלי צה"ל יוצאים למתקפה: רזי ברקאי ורינו צרור יפוטרו?

כמה כלי תקשורת בארץ שמו על המוקד את תחת גלי צה"ל עם הרבה שמועות ודיווחים על פיטורים והפיכת התחנה לכלי שרת בידי נתניהו והליכוד, כמו גם החזרת ברדוגו. בגלי צה"ל מסרבים לחגיגת הדמים ותוקפים: "פרסום שקרי והתנהלות חסרת תום לב"
מערכת ice |  5
דני זקן (צילום גלי צהל)
התחנה הצבאית המובילה, גלי צה"ל, תחת מתקפה של התקשורת בתקופה האחרונה סביב השינויים שכנראה יערוך, מפקד התחנה הנכנס דני זקן, אבל השמועות והדיווחים ממשיכים להיות סותרים, ובגלי צה"ל אף תוקפים בחריפות את הפרסום האחרון של "העין השביעית" ומכנים זאת "פרסום שקרי", ו-"התנהלות חסרת תום לב".
נזכיר: באתר "העין השביעית" פרסמו היום בכתבה של שוקי טאוסיג, כי העיתונאים שמובילים את המרד במינויו של זקן - רינו צרור ורזי ברקאי - יסיימו את העסקתם עד לסף החודש. לדברי "העין השביעית", זקן הורה על סיום העסקתם עד לסוף החודש וזאת בהמשך לאי-חידוש החוזה עם שי ניב וחן ליברמן. כמו גם פרופ' יפעת ביטון והשר לשעבר שי פירון. בפרשנות של "העין השביעית" נכתב כי המהלך הוא חלק "משירות" זקן את הליכוד וראש הממשלה ונתניהו והחזרת הפרשן הפוליטי ברדוגו שהודח על ידי קודמתו בתפקיד של דני זקן.

בגלי צה"ל תקפו בחריפות את הדיווח: "גלי צה"ל מבקשת להבהיר כי בניגוד לפרסום השקרי שפורסם ב"העין השביעית", מ"מ מפקד גלי צה"ל לא הודיע על סיום העסקתם של השניים. כמו כן, התחנה מבקשת למחות על ההתנהלות חסרת תום הלב של ה"העין השביעית", ובהמשך לפרסומים שקריים קודמים של האתר, שכן אפילו לא התבקשה תגובת התחנה לפרסום, השקרי כאמור".
נזכיר שרזי ברקאי כבר התבטא החודש על עזיבתו את התחנה, וזאת לכאורה מרצונו שלו: "מפקד גל"צ הזמני דני זקן - שלוח של ברדוגו; עוד 4 שבועות אעזוב סופית את התחנה, לתת ליועץ של ראש ממשלה להגיש תכנית אקטואליה זה הכי רשות השידור. האחרון שהיה גם פרשן וגם יועץ רה״מ היה אורי דן", כך אמר לברוכי קרא בריאיון.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    עוד חנפן
    יגאל 11/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חודורו ,ממה הזדעזעתה ,שברדוגו שלחו אותו הביתה ,ממילה לא מתאים ,,שילך לעבוד ,לא לברבר שטויות,אולי יעבוד כבר לקשקוקים וחנפנות שלו שמענו ,ילך ליאיר שם יתפרנס ,ה.......
    סגור
  • 4.
    בושה שמעסיקים כזה מרוקאי עילג (ל"ת)
    בכלי תקשורת מרכזי 06/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 3.
    סוף סוף עושים ניקוי אורוות
    סימה 06/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בהצלחה
    סגור
  • 2.
    סוף סוף מישהו בא לעבוד
    ב.ב 06/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דני זקן איש ישר והגון
    סגור
  • 1.
    גם הערוץ הזה הפך להיות כלי שרת של ביובי עכשיו?
    אורח 06/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יפסידו הרבה מאזינים אם יחזירו את הבולדוג ויורידו טובים
    סגור