תקשורת ומדיה

האם ברדוגו בדרך לחזור לגל"צ בעמדה בכירה? דני זקן לא מכחיש

ממלא מקום מפקד גלי צה"ל החדש עשוי להביא עמו לתחנה את שותפו להגשת התוכנית ב"גלי ישראל" יעקב ברדוגו - אותו ברדוגו שהודח מהתחנה לפני כשנה 
מערכת ice |  4
דני זקן (צילום גלי צהל)
מינויו של דני זקן לממלא מקום מפקד גלי צה"ל, מרמז על שובו האפשרי של יעקב ברדוגו לתחנה, ואולי בתפקיד בכיר יותר מזה שהיה לפני שהודח.
כזכור ברדוגו התפטר מגלי צה"ל בפברואר 2022 לאחר שהודח על ידי ממלאת מקום המפקד היוצאת, גלית אלטשטיין מהגשת "חמש בערב" יחד עם ירון וילנסקי. על פי הפרסומים אז, ברדוגו שהנו מזוהה לחלוטין עם רה"מ נתניהו ותקף בשידור את כל יריביו, עמד לקבל תוכנית חדשה בערוץ 14, מה שזירז את החלטת אלטשטיין להדיחו.

באוקטובר האחרון הגיש ברדוגו תביעה על סך 547 אלף שקלים נגד משרד הביטחון, שר הביטחון לשעבר בני גנץ וממלאת מקום מפקד גלי צה"ל אז, גלית אלטשטיין, בטענה שהביאו לפיטוריו מהתחנה הצבאית משיקולים פוליטיים.
מאז עזיבתו את גלי צה"ל עובד ברדוגו כמגיש ופרשן בערוץ 14, בעיתון ישראל היום, ומאפריל 2022 החל להגיש תוכנית אקטואליה יומית ("רבע לחמש") בתחנת הרדיו גלי ישראל – לצדו של לא אחר מאשר מ"מ מפקד גלי צה"ל החדש דני זקן.
היום פרסם העיתונאי רז שכניק בטוויטר שלו כי גורמים בכירים בגלי צה״ל טוענים שהגעתו של דני זקן לפיקוד על התחנה, מתבצעת כחלק מהתכנון להחזרת יעקב ברדוגו לעמדה בכירה בגל"צ. "זקן היה שותפו של ברדוגו להגשה בגלי ישראל עד לאחרונה ממש - וברור שהמינוי הזמני יהפוך לקבוע. ברדוגו, שהודח מגל"צ, יהיה למעשה שותף לניווט התחנה עם חברו זקן", כתב שכניק.
דני זקן מסר בתגובה כי "עד שלא אשב ללמוד ולהכיר לעומק את גלי צה״ל - אין כוונה לא להביא אף אחד ולא להרחיק אף אחד". שר הביטחון יואב גלנט לא מסר תגובה לדברים.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    סוף
    זיר 06/2023/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מפסיק עם גל''צ!
    סגור
  • 3.
    ברדוגו וזקן בהצלחה אחים יקרים ושיתמלאו כל משאלותיכם .
    רני גוטליב 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    3 3
    אני שומע אתכם ואתם גורמים לי נחת !! אני מאד מעריך את פועלכם !! חשוב לי שברדוגו לךא יעזוב את ערוץ 14 !! התמכרתי ..לתוכנית !
    סגור
  • 2.
    ברדוגו
    דליה 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    2 3
    מצויין שיעקב ברדוגו יחזור לתפקידו
    סגור
  • 1.
    אין על 14
    אוהב את ערוץ 14 מאוד 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מה ?? יעזוב את 14 בשביל גל"צ ?????
    סגור