תקשורת ומדיה

בגיל 35: עורכת וושינגטון פוסט הלכה לעולמה

נעמה רושניה פאטל, בת 35 בלבד, הלכה לעולמה לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. הצטרפה לוושינגטון פוסט ב-2016 כעורכת דיגיטלית
מערכת ice |  1
נעמה רושניה פאטל (צילום מטוויטר)
עורכת הוושינגטון פוסט, נעמה רושניה פאטל, מתה ביום שני בגיל 35 בלבד לאחר מאבק בסרטן הקיבה, כך הודיע העיתון.
רושניה פאטל, שהניחה בעל וילד, הצטרפה ל"וושינגטון פוסט" ב-2016 כעורכת דיגיטלית לפני שסייעה לפודקאסט המצליח של העיתון "השושן", המתמקד בנושאי נשים ומגדר, על פי ההספד שלה שפורסם בוושינגטון פוסט.

במהלך עבודתה על הפודקאסט, רושניה פאטל עמדה בראש פרויקטים כמו "כרוניקות החרדה", המתעדות מאבקים בבריאות הנפש ופרויקט בשם "הג'סיקות", המתאר את חייהן של נשים שנולדו עם השם הפופולרי ביותר מ-1989 עד היום.
היא עזבה את תפקידה כעורכת בכירה ב-Lily ב-2009 כדי להצטרף ליוזמת הדור הבא של העיתון - שמטרתה להרחיב את קהל הקוראים של וושינגטון פוסט לקהל צעיר יותר, אשר רושניה פאטל חיבבה במיוחד.
"קהלים צעירים יותר רוצים לראות את החוויות שלהם ואת חוויות בני גילם משתקפות בעיתונאות שהם צורכים", כתבה במאמר למכון פוינטר על גיוון מקורות. "הם רוצים לראות כיצד מדיניות משפיעה על חייהם של אנשים רגילים. והם רוצים להרגיש מחוברים באופן אישי למה שהם קוראים. מקורות מגוונים הופכים אותנו לפוסקים אמינים יותר של החדשות".
רושניה פאטל נולדה להורים מהגרים במייפלווד, ניו ג'רזי בשנת 1987. לאחר שכתבה בעיתון התיכון שלה, היא סיימה את לימודיה באוניברסיטת רוטגרס ב-2009 עם תואר בעיתונאות.
לפני הוושינגטון פוסט, עבדה בעבר בתחנת NPR WHYY בפילדלפיה כעורכת קהילה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עצוב
    מי 10/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צעירה מאוד. עצוב.
    סגור