רכב

סכנה לנהגים בישראל: בור עצום התגלה, הכביש המרכזי נסגר לתנועה

במהלך עבודות ביוב בציר בר אילן בירושלים, התגלה מתחת לנתיב הנסיעה חלל גדול, מלא בביוב, המהווה סכנה לבטיחות הנהגים. על כן, הוחלט לסגור לתנועה באופן מיידי את צומת בר אילן, לשני הכיוונים
מערכת ice | 
בולען בכביש בירושלים (צילום דוברות משטרת ישראל)
סכנה חמורה התגלתה היום (שני) לנהגים באזור ירושלים, זאת לאחר שבמהלך עבודות ביוב בציר בר אילן התגלה מתחת לנתיב הנסיעה חלל גדול, מלא בביוב, המהווה סכנה חמורה לבטיחות הנהגים ומשתמשי הכביש. 
בעקבות כך, עיריית ירושלים הודיעה כי הוחלט לסגור לתנועה באופן מיידי את צומת בר אילן, לשני הכיוונים. עוד נודע כי במקום פועלים צוותים הנדסיים אשר בוחנים את המפגע, השפעותיו ולוחות הזמנים לתיקונו, כאשר בשלב זה עדיין אין מצפי לפתיחת הכביש המרכזי בירושלים מחדש. עוד נודע כי צוות הפיקוח העירוני של ירושלים מכווין את התנועה במקום. מהעירייה נמסר הציבור מתבקש שלא להגיע לאזור ולנסוע בדרכים חלופיות.
בהודעה הרשמית שיצאה מטעם דוברות עיריית ירושלים נכתב: "במהלך עבודות ביוב בציר בר אילן התגלה מתחת לנתיב הנסיעה חלל גדול, מלא בביוב, המהווה סכנה לבטיחות משתמשי הכביש. על כן, הוחלט לסגור לתנועה באופן מיידי את צומת בר אילן, לשני הכיוונים".
עוד נכתב בהודעה כי "במקום פועלים צוותים הנדסיים אשר בוחנים את המפגע, השפעותיו ולוחות הזמנים לתיקונו. צוות הפיקוח העירוני מכווין את התנועה במקום. הציבור מתבקש שלא  להגיע לאזור ולנסוע בדרכים חלופיות".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה