תקשורת ומדיה

ביטווארדן המייצרת סיסמאות לעסקים, גייסה 100 מיליון דולר

Bitwarden, מנהל סיסמאות בקוד פתוח לארגונים וצרכנים, גייסה 100 מיליון דולר בסבב גיוס בהובלת PSG, עם השתתפות מ-Battery Ventures

מערכת ice | 
עבודה מהבית (צילום pexels)
Bitwarden, שנוסדה בתחילת 2015, פועלת כדי להקל  על אנשים ליצור סיסמאות שקשה לנחש באופן אוטומטי, ולאחסן את כולן בכספת דיגיטלית מאובטחת - ועוסקת בסיוע לאנשים להימנע משימוש חוזר באותה סיסמה צפויה בכל החשבונות המקוונים שלהם.
 
בנוסף לשירות החינמי הבסיסי שלה, המעניק ליחידים גישה לאחסון סיסמאות בלתי מוגבל בין פלטפורמות, Bitwarden מספקת חבורה של כלים ושירותים פרימיום בתשלום, כולל תכונות ארגוניות מתקדמות כמו אינטגרציות של כניסה יחידה (SSO) וניהול זהויות. המבדל הגדול של Bitwarden, כמובן, טמון בעובדה שהיא בנויה על גבי בסיס קוד פתוח, מה שעבור אנשים ועסקים בעלי מודע אבטחה הוא דבר טוב מכיוון שהוא מאפשר להם לבדוק באופן מלא את הפעולות הפנימיות של הפלטפורמה. יתרה מכך, אנשים יכולים לתרום בחזרה לבסיס הקוד ולזרז פיתוח של תכונות חדשות.
הזרקת המזומנים האחרונה שלה, לעומת זאת, מעידה על האופן שבו העולם השתנה בשנים האחרונות - עליית העבודה מרחוק פירושה שאנשים מתערבים לעתים קרובות בין חשבונות אישיים לעבודה באותם מכשירים, בעוד שהם עשויים להשתמש באותה סיסמה בכל שלל החשבונות שלהם. חשבונות מקוונים. היגיינת סיסמאות לקויה כזו מסכנת עסקים, וזו הסיבה שהם מחפשים דרכים לעודד את כוח העבודה שלהם להשתמש בכלים ממוקדי אבטחה כמו מנהלי סיסמאות במקום זאת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה