תקשורת ומדיה

נאייקס הגישה בקשה פומבית לרישום מניותיה למסחר בנאסד"ק

בהמשך לדוחות המיידיים של נאייקס שפורסמו ביום 6 בפברואר וביום 24 ביולי 2022 בדבר כוונתה לרשום את מניותיה למסחר בנאסד"ק, החברה מדווחת היום (א') כי הגישה לרשות ניירות ערך בארה"ב בקשה פומבית לרישום כאמור

מערכת ice | 
הנהלת נאייקס (צילום ניר סלקמן)
יצוין כי בקשה זו אינה סופית וכי אין בהגשתה כדי לחייב את החברה להשלים את רישום מניותיה למסחר בנאסד"ק. עוד יצוין כי נכון למועד הדיווח, אין ודאות לגבי השלמת תהליך הרישום וכי השלמתו כפופה, בין היתר, לשיקול דעתה של החברה, קבלת אישור סופי מבורסת נאסד"ק וקבלת אישור סופי של דירקטוריון החברה.
נאייקס היא חברת פינטק ישראלית גלובלית. החברה פיתחה פלטפורמה מתקדמת למסחר ותשלומים שנועדה לסייע לבתי עסק להגדיל את רווחיהם, ולנהל אותם בצורה יעילה יותר. המשימה של נאייקס היא לשפר את פוטנציאל ההכנסות והיעילות התפעולית של לקוחותיה. החברה מציעה פתרון מלא, הכולל קבלת תשלומים ללא מזומנים, מערכת ניהול ואפליקציה להגדלת נאמנות לקוחות, המאפשרים לבתי עסק לנהל מסחר יעיל ומהיר בכל מקום ובכל עת.
החברה החלה את דרכה בשנת 2005, כמפתחת פתרונות תשלום לקמעונאים של מכונות אוטומטיות, המספקת פתרון מלא לניהול ותפעול העסק וצמיחתו. מאז פיתחה החברה פתרונות רבים וממשקים מגוונים ומתקדמים, והפכה לספקית של פתרונות מקיפים, המתמקדים בצמיחת הלקוחות בכל הערוצים ברחבי העולם.
 
לנאייקס תשעה משרדי מכירות גלובליים, למעלה מ-700 עובדים, קישורים ליותר מ-80 מוסדות פיננסיים, ובנוסף היא מוכרת כמוסד תשלומים מורשה באירופה ובישראל.
החברה השלימה בשנת 2021 הנפקת מניות ראשונה בבורסה בתל-אביב. מנכ"ל החברה הוא מר יאיר נחמד, שגם נמנה על מייסדיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה