תקשורת ומדיה

קים קרדשיאן ודיווידסון נפרדו מהר מהצפוי: קניה ווסט אשם?

קים קרדשיאן ופיט דיווידסון היממו את עולם הבידור כשהתחילו לצאת, אך אחרי 10 חודשים הפרידה הגיעה. כעת, הסיבות נחשפות, ביניהן קניה ווסט: "כשקים עם מישהו אחר, קניה גורם לבעיות עם הילדים. הוא מנסה לעשות הפרד ומשול"
מערכת ice |  1
קים קרדשיאן ופיט דייווידסון (צילום אינסטגרם)
קים קרדשיאן, אחת הכוכבות הגדולות בעולם ופיט דיווידסון, כוכב "סאטרדיי נייט לייב", שגעו את עולם הבידור כשבאוקטובר האחרון העלו תמונות שלהם יחד, כאשר אחרי מספר שבועות ושמועות רבות על הקשר ביניהם הם חשפו שהם החלו לצאת.
ההיסטוריה הרומנטית של דיווידסון מלאה בשמות ענקיים. הוא יצא עם בתו של לארי דייויד, קאזי דיוויד, ומיד לאחר מכן החל לצאת עם אריאנה גרנדה. אחרי אירוסים מהירים ופרידה, הוא המשיך לרצף של מערכות יחסים קצרות עם קייט בקינסייל, קאיה גרבר, מרגרט קוואלי ופיבי דינבור. זו בדיוק הסיבה שהרבה מאוד אנשים לא היו אופטימיים לגבי הקשר הנוכחי עם קרדשיאן.
קים הודתה בעצמה שגם היא לא צפתה שהדייט הראשון עם פיט יהפוך לזוגיות, ואמרה שהיא פשוט הייתה מאוד מוכנה לריבאונד מיני, אחרי שהסתיימה הזוגיות הארוכה שלה עם קניה ווסט. אבל לא כך היו הדברים, והשניים החלו בזוגיות מתוקשרת.
בימים אלה, דיווידסון מצטלם לסרט באוסטרליה, ולמרות שקים טסה לאחרונה לבלות איתו  שם, במהלך סוף השבוע דווח שמערכת היחסים ביניהם הגיעה לסיומה לאחר תשעה חודשים. "פיט בן 28 וקים בת 41 - הם פשוט במקומות מאוד שונים כרגע", אמר מקורב למשפחת קרדשיאן ל-Page Six. רק לאחרונה הוא הודה שהוא מעוניין בילד, בעוד שקרדשיאן סיפרה לא פעם שהיא לא מעוניינת להרחיב את המשפחה.
 
על פי דיווחים שונים, לשניים היה קשה לתחזק זוגיות בשלט רחוק. "פיט ספונטני ואימפולסיבי והוא רוצה שהיא תטוס לניו יורק או איפה שהוא נמצא באותו רגע בהתראה קצרה", הוסיף המקור. "אבל לקים יש ארבעה ילדים וזה לא קל. היא צריכה להתמקד בהם. היא הייתה מותשת לגמרי מהזוגיות וכל שאר הדברים שקורים בחיים שלה". בנוסף, המקור האנונימי רמז שהמעורבות של קניה ווסט שיחקה גם היא תפקיד בפרידה. "כשקים עם מישהו אחר, קניה גורם לבעיות עם הילדים. הוא מנסה לעשות הפרד ומשול", הוא אמר. "קים תמיד שמה את הילדים במקום הראשון. היא רוצה וצריכה הרמוניה בחיים שלה".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עוד מעט תיתגלה הסיבה
    מאמינים ל..... 08/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מפי פיט או מפי קים בלבד!!!!!!!!!השאר זה המצאות.וחידושים
    סגור