תקשורת ומדיה

יאללה יא נסראללה: זה הנושא החם של השבוע

ביום שישי האחרון במהלך תקיפה של חיל האוויר בדאחייה בביירות חוסל מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה. חיסולו של האיש המזוהה ביותר עם חיזבאללה  סחפה את הרשת ואת אמצעי התקשורת עם התייחסויות מרובות | כל הפרטים
מערכת ice | 
חסן נסראללה (צילום shutterstock, יוטיוב/ CBS Evening News)
בדומה לשבועות נוספים מאז פרוץ המלחמה, גם הפעם הנושא החם של השבוע הושפע ממלחמת חרבות ברזל, שהשבוע חלפו עשרה חודשים מאז שההחלה. הנושא הוא חיסולו של מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה.
החל מיומו הראשון של מבצע 'חצי הצפון' ישראל חיסלה את שרשרת הפיקוד של ארגון הטרור השיעי חיזבאללה. אך ביום שישי האחרון, הארגון חטף מכה אנושה לאחר שטייסי חיל האוויר הפציצו ברובע דאחייה בביירות וחיסלו את לא אחר מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה. 
נסראללה מנהיג את הארגון במשך עשרות שנים ולזכותו זקופה ההישג של הפיכתו מארגון גרילה לצבא מאומן שהתעצם בחסות הפטרון האיראני. ימים ספורים לאחר החיסול שלו בחיזבאללה כבר חשפו את זהותו של היורש שלו ואמש (שלישי), איראן שיגרה מתקפת טילים אל עבר ישראל כנקמה על חיסול נסראללה ואיסמעיל הנייה. 
על פי נתוני חברת MIG AI המתמחה בניטור וניתוח מידע תקשורתי, הנושא, גרף למעלה מ-2,368,941 לייקים ברשתות החברתיות ומעל ל-270,075 תגובות ברחבי הרשתות. בסך הכל, חיסולו של חסן נסראללה זכתה ל-159,75 אזכורים ברשתות החברתיות ול-2,313 התייחסויות ואייטמים באתרי החדשות השונים.
חיסלו של מזכ"ל חיזבאללה, זכה גם לנוכחות רבה באמצעי התקשורת המסורתיים. בקרב העיתונות הכתובה תועדו 464 התייחסויות לנושא וברדיו ובטלוויזיה נרשמו 4,146 אזכורים יחדיו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה