ויראלי

המתיחות הביטחונית ביישובי הצפון: זה הנושא החם של השבוע

חברת MIG AI, המתמחה בניטור וניתוח מידע תקשורתי, מדווחת כי ההסלמה בצפון הוא הנושא החם של השבוע. על פי הנתונים, הנושא המדובר זכה ל-7,338 אזכורים ברשתות החברתיות, 75,236 תגובות ו- 403,565 לייקים

מערכת ice | 
שריפות ענק בקרית שמונה (צילום פלאש 90/ דוד כהן)
חברת MIG AI, המתמחה בניטור וניתוח מידע תקשורתי, מדווחת המצב הביטחוני החמור שחל בצפון אשר נוצר בעקבות הלחימה נגד ארגון הטרור חיזבאללה, גרר שיח ציבורי ותקשורתי נרחב. 
על פי הנתונים, ההסלמה הביטחונית בצפון אוזכרה 7,521 פעמים בתחנות הרדיו ובערוצי הטלוויזיה השונים. בעיתונות הכתובה, הנושא זכה ל-657 אזכורים ואילו באתר החדשות הנושא אוזכר 2,851 פעמים. ברשתות החברתיות, ההסלמה בצפון זכתה ל-7,338 אזכורים, 75,236 תגובות ו- 403,565 לייקים. 
הפוסט של הפשוטע, שפורסם ברשת החברתית פייסבוק, גרר תגובות רבות. בפוסט המדובר, נכתב: הרמטכ״ל קבע שלמבצע בלבנון קוראים חיצי הצפון ואני מבולבלת אני חשבתי שאנחנו עדיין במסגרת מלחמת חרבות ברזל. עכשיו יש מבצע, מלחמה, מערכה, חזית, הסלמה, חשש מהסלמה, מצב חירום מיוחד ומצב חירום רגיל. בואו תחליטו בבקשה על כותרת אחת, אני רוצה לדעת איך אני אכנס לספרי ההיסטוריה".


(צילום: צילום מסך מתוך חשבון הפייסבוק של הפשוטע)
הפוסט של אריאל עידן, כתב ערוץ 14, זכה אף הוא ללייקים ותגובות רבים. בפוסט המדובר, כתב עידן:  "תיכף סוגרים שבוע שידורי מלחמה בצפון. שנדע ימים טובים יותר". בגזרת הרשת החברתית אינסטגרם, הפוסט של 12N זכה ללא מעט לייקים ותגובות.

"בכיר בחיל האוויר התייחס לתקיפות בלבנון בימים האחרונים ואמר כי מדובר בפעולה חסרת תקדים: 'המבצע בעיצומו - רצף הפעולות לא מפסיק'. לדבריו, המטחים הנרחבים של חיזבאללה הם רק חלק מיכולותיו, כאשר בשלב זה בארגון הטרור בוחרים להגיב באופן 'מחושב'", כך נכתב בפוסט.
הפוסט של "ידיעות אחרונות" זכה לתגובות רבות באינסטגרם. בפוסט, נכתב: "מפקדת סוללה בגזרה הצפונית, סרן מ’ נדרשת לקבל החלטות גורליות תוך שניות בודדות: “כשאני שומעת אזעקות אני נדרכת ויודעת שזה המאני טיים שלי. חיזבאללה משתפר מיום ליום - וגם אנחנו. בסוף אנחנו עושים את המיטב כדי להגן על האזרחים. האיום המתפתח של חיזבאללה, הכמויות ואיכות המטרות הם משמעותיים - ולמרות זאת, בסוף התנהגות האזרחים היא המפתח להצלחה של מערכי ההגנה".
ולא סתם השבתו לשלטון, שהרי הוא מעולם לא עזב, אלא קושרים לו מחדש את הכתר של 'מר ביטחון'. האיש שאחראי לטבח, שבמשמרת שלו נטבחו אלפי אזרחים – נשים, גברים זקנים וטף ובתיהם נהרסו, מאות נחטפו ומאות חללים נפלו במלחמת תבוסה, חוזר אלינו כמנצח – האיש שמנצח את החיזבאללה".
הציוץ של אבי בניהו, איש תקשורת בהווה דובר צה"ל בדרגת תת-אלוף בעבר, זכה ללייקים רבים. "ראש ממשלה שלא מזמן שר ביטחון להתייעצות ביטחונית במלחמה הוא פושע ופוגע בביטחון. זוהי תת תרבות עבריינית ופוליטית שמפגין נתניהו יותר משנה כלפי גלנט.  שר ביטחון נושא באחריות ואי שיתופו בהתייעצות ביטחונית היא על סף עבירה פלילית.  נתניהו מזהה כנראה פוטנציאל להצלחה בלבנון ומתנחל עליה", כך כתב בניהו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה