בארץ

רקטה פגעה בביתו של אריה אלפרון: "לא רואים את חיזבאללה ממטר"

כתב i24NEWS, יגאל מלכה, שידר ישירות מזירת הנפילה בביתו של ראש משפחת הפשע, אריה אלפרון, שמסר: "תפסיקו כבר עם כל ההפגנות הקפלניסטיות האלה. תנו לצה"ל לנצח"
מערכת ice |  1
פגיעת רקטה באשקלון (צילום פלאש 90)
על רקע עליית המדרגה של חיזבאללה במתקפות נגד ישראל בצפון, רקטה פגעה השבוע ישירות בביתו של לא אחר מאשר העבריין אריה אלפרון, בביתו שביישוב קדיתא. 
כתב i24NEWS, יגאל מלכה, שידר ישירות מזירת הנפילה בביתו של ראש משפחת הפשע הישראלית, ואף שוחח עם אריה אלפרון, שמסר כי "אנחנו עם ישראל, אנחנו לא רואים את החיזבאללה ממטר. תפסיקו כבר עם כל ההפגנות הקפלניסטיות האלה. תנו לצה"ל לנצח. הבית זה רק עצים ופלסטיקים ושטויות. נבנה מחדש לתפארת".

כידוע, בימים האחרונים הלחימה מול חיזבאללה עלתה מדרגה, עם לא פחות מארבעה חיסולים ממוקדים בדאחייה שבביירות, מעוז החיזבאללה, שהגיעו לאחר שני פיצוצי הביפרים המסתוריים, שפגעו קשות במערך של ארגון הטרור הלבנוני.
שר הביטחון יואב גלנט, התייחס השבוע לשרשרת החיסולים בצמרת חיזבאללה ואמר כי: "נסראללה נשאר בודד בצמרת במובנים רבים. כוחות רדואן ספגו את המכה האנושה של חיסול כל הצמרת שלהם. הוצאנו מכשירות יחידות שלמות בתוך המערכים השונים כתוצאה מהפעילויות שהיו בתחילת השבוע ושבהן נפגעו הרבה מאוד מחבלים".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רק עצים ופלסטיק
    עדן כץ 09/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ???????????????????????????????????
    סגור