תקשורת ומדיה

אלטון ג'ון אכזב את המעריצים? זה הסיפור המרגש שהוא חשף על טראמפ

בריאיון שנערך השבוע עם הזמר האהוב, הוא שיתף בסיפור משעשע על הנשיא לשעבר ואמר עליו מילים חמות. התגובות הרעות לא איחרו להגיע וג'ון, זכה לאמרות עוקצניות מצד מעריציו
מערכת ice | 
אלטון ג'ון (צילום shutterstock)
הזמר הבריטי המצליח אלטון ג'ון פרש לפני כשנה מהופעות לאחר 52 שנה על הבמות. מאז, הוא מבלה בחיק משפחתו וזוכה להכרה ברחבי העולם על יצירתו המוזיקלית הענפה. במהלך הקריירה שלו ג'ון בן ה-77 נמנע מעיסוק בפוליטיקה, אך השבוע הוא הפתיע את מעריציו.
בריאיון שנערך השבוע עם הזמר למגזין Variety בפסטיבל הסרטים בטורונטו, ג'ון יצא בהצהרה מפתיעה וחשף את חיבתו לנשיא לשעבר והמועמד הרפובליקני לנשיאות ארה"ב דונלד טראמפ.  
בריאיון, ג'ון דיבר על כך שטראמפ כינה את מנהיג צפון קוריאה, קים ג'ונג און, "Little Rocket Man" ולמעשה השתמש ברפרנס מאחד הלהיטים הכי גדולים שלו - "Rocket Man".
ג'ון, אמר בריאיון כי: "זה הצחיק אותי, חשבתי שזה היה מבריק. חשבתי, 'כל הכבוד, דונלד'... דונלד תמיד היה מעריץ שלי והוא היה בהופעות שלי פעמים רבות. אז, אני מתכוון, תמיד הייתי חברי כלפיו ואני מודה לו על התמיכה. כשהוא עשה את זה חשבתי שזה קורע. ברור שקים ג'ונג און אף פעם לא שמע עליי. הייתי מופע אם הוא היה שומע. אף פעם לא הגעתי לצפון קוריאה ואין לי שום כוונה. אבל זה היה רגע נחמד".
בספרו של מזכיר המדינה האמריקאי לשעבר מייק פומפיאו, הוא חשף את הסיפור המשעשע בו במהלך פגישה עם מנהיג צפון קוריאה ב-2018, טראמפ הסביר לקים ג'ונג און את משמעות הכינוי Little Rocket Man. כיוון שקים לא הכיר את אלטון ג'ון או את המוזיקה שלו. טראמפ, על פי פומפיאו, חתם על דיסק של אלטון ג'ון ונתן אותו למנהיג צפון קוריאה במתנה.
 
בריאיון, בהמשך לבחירה להימנע מעיסוק בפוליטיקה, לאחר שהזמר נשאל על הבחירות בארה"ב, הוא סרב להצהיר במי הוא תומך ואמר: "אני לא עונה על הבמה ואומר לאנשים 'אתם חייבים להצביע לרפובליקאים, אתם חייבים להצביע לדמוקרטים'. זה לא העסק שלי איך הם מצביעים, הם באים לראות אותי ואני שמח על זה. אני רוצה שאנשים יצביעו על דברים שחשובים להם. זכות הבחירה, הזכות להיות מי שאתה, ולא לתת לאף אחד אחר להגיד לך מי אתה. וזה מגיע עד בית המשפט העליון".
"אני פשוט מקווה שאנשים יקבלו את ההחלטה הנכונה לגבי העתיד, האם הוא הולך להיות אש וגופרית או שאנחנו הולכים למקום יותר רגוע ובטוח? אנשים יכולים להצביע למי שהם רוצים, אבל אני אוהב אהבה. ואני רוצה שהאהבה תחזור לארצות הברית. אני מרגיש שהיא אבדה ב-12 השנים האחרונות".
למרות שג'ון השתדל להיות מסויג בדברים שאמר על הנשיא לשעבר, זה לא עניין את המעריצים שהגיבו בתגובה באכזבה ושיגרו תגובות עוקצניות כלפי הזמר האהוב ומסריו החמים על טראמפ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה