בעולם

האריס כובשת את בכירי המשק האמריקאי: "הבחירה בה נכונה לכלכלה"

האריס ניצחה את המירוץ? פחות מחודש לבחירות בארה"ב ונראה שמצבה של המועמדת הדמוקרטית, סגנית הנשיא הנוכחית קמלה האריס רק משתפר. כעת, לצד הובלה בסקרים מכתב חדש חושף תמיכה נרחבת גם בקרב הבכירים במשק האמריקאי
מערכת ice | 
קמלה האריס, דונלד טראמפ (צילום shutterstock)
פחות מחודש לקראת הבחירות בארה"ב וימים ספורים לפני העימות בין שני המועמדים ולפי שעה, נראה שסגנית הנשיא הנוכחית המועמדת הדמוקרטית קמלה האריס, מובילה על המועמד הרפובליקני דונלד טראמפ בסקרים. 
כעת, נחשף האריס כבשה מגזר נוסף בארה"ב לאחר שעשרות בעלי חברות ושמות בכירים בכלכלה האמריקאית הודיעו על תמיכה בה. קבוצה של 88 אישים בולטים בכלכלה האמריקאית חתמו על מכתב בן שלושה עמודים בו הם מדגישים שהאריס היא המועמדת הנכונה ביותר למען עתיד טוב לכלכלה ולדמוקרטיה האמריקאית.
הם עוד הוסיפו במכתב וטענו היא תטפח את המגזר הפרטי בשוק. כפי שצוין במכתב: "לדעתנו, הבחירה בהאריס ובמפלגה הדמוקרטית היא הדרך הטובה ביותר לתמוך בהמשך החוזק, הביטחון והאמינות של הדמוקרטיה והכלכלה שלנו".
בין החתומים עליו ניתן למנות את: ג'יימס מרדוק, בנו של איל העיתונות רופרט מרדוק, המיליארדר היהודי מארק קיובן ואחרים. המכתב מעיד על כך שתמיכה של האריס בקרב ראשי המשק האמריקאי היא לא רק בבסיס המצביעים שלה בעמק הסיליקון, אלא גם בקרב בכירים בוול סטריט ובעלי חברות צרכנות מובלות. 
במכתב, אלו שיבחו את האריס על התנהלותה הכלכלית עד כה וציינו: סגנית הנשיא קידמה פעולות שסייעו לדרבן השקעות עסקיות בארה"ב ואת המשק ההובלה של עסקים האמריקאים בשוק העולמי. אנו סבורים שגם לאחר שתיבחר לתפקיד הנשיאה, היא תמשיך לקדם מדיניות הוגנת ובעלת שקיפות שתומכת בשלטון החוק וביציבות הסביבה עסקית שתאפשר לכל אזרח באמריקה הזדמנות להגשים את החלום האמריקאי".
בקמפיין הבחירות שלה, האריס חשפה את המדיניות הכלכלית שלה אשר כוללת מתן הקלות מס לעסקים קטנים והגדלת שיעור מס רווחי הון ל-28% עבור אזרחים בעלי הכנסה גבוהה. במקביל, טראמפ זכה לתמיכתם של מספר מועט של בכירים בשוק האמריקאי כשהבולט בהם הוא איש העסקים אילון מאסק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה