בעולם

טראמפ מכריז: זה המינוי החדש שיקבל אילון מאסק בממשלתי

נשיא ארה''ב לשעבר דונלד טראמפ הכריז כי במידה וייבחר, ימנה את אילון מאסק לעמוד בראש 'ועדת יעילות ממשלית'. מאסק: "מצפה לשרת את אמריקה אם תתעורר ההזדמנות. בלי שכר, בלי תואר, בלי צורך בהכרה"
דורון בלוך | 
אילון מאסק, דונלד טראמפ (צילום shutterstock, pixabay)
נשיא ארצות ברית לשעבר והמועמד לנשיאות דונלנד טראמפ הודיע אמש (חמישי) כי במידה וייבחר לכהונה שנייה, ימנה את אילון מאסק לעמוד בראש צוות של 'ועדת יעילות ממשלתית' שתפקידה יהיה לבצע ביקורת פיננסית וביצועית מלאה של הממשל הפדרלי כולו ולהמליץ ​​על רפורמות דרסטיות.
מינוי זה מגיע לאחר אינטראקציה ארוכה בין השניים, שתקופה האחרונה יחסיהם התקרבו ככל שמועד הבחירות מתקרב, וכבר רמזו על הנושא מספר פעמים. רמז נוסף לכך היה כאשר במהלך שיחת 'ספייס' ברשת ה-X שבה אירח מאסק את טראמפ, אמר כי יש צורך בוועדת יעילות כזו, אשר לדבריו, תשאל 'איפה אנחנו מוציאים כסף' וטען כי זה מהלך 'הגיוני'. רמז נוסף היה כאשר מאסק פרסם תמונה ערוכה, בה הוא נראה כעומד ברקע יציע, שעל עמדתו כתוב ''המשרד ליעילות ממשלית".
לאחר הודעתו הרשמית של טראמפ אמש, בה אמר "אילון הסכים לעמוד בראש כוח המשימה הזה" כתב על כך מאסק בחשבון ה-X שלו: "זה נחוץ מאוד. ופרסום נוסף כתב "אני מצפה לשרת את אמריקה אם תתעורר ההזדמנות". והוסיף "בלי שכר, בלי תואר, בלי צורך בהכרה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה