בארץ

טראמפ או האריס? הסקר המטורף של אילון מאסק ב-X

יזם העל שהפך חלק בלתי נפרד מסצנת המירוץ לנשיאות ארה''ב פרסם סקר בחשבון ה-X שלו על בחירה בין טראמפ להאריס. עליו השיבו מליונים, עם פער מטורף של עשרות אחוזים
דורון בלוך | 
דונלד טראמפ, אילון מאסק, קמלה האריס (צילום shutterstock)
יזם העל אילון מאסק כבר הפך לחלק בלתי נפרד מסצנת המרוץ לנשיאות ארצות הברית, זאת לאחר שהביע תמיכה פומבית בנשיא לשעבר דונלד טראמפ. ואף טראמפ עצמו אמר על מאסק כי הוא לא פוסל שיכהן כשר בממשלתו, והעיד עליו "הוא איש מאוד חכם, בהחלט הייתי שוקל זאת, אם הוא היה היה מוכן לעשות זאת".
כאמור, מאסק הפך פעיל מאוד בנושא המרוץ לנשיאות, וכך גם בפעילותו בחשבון ה-X שלו, אותו הוא מתפעל באופן רציף. היום (רביעי) העלה מאסק לעוקביו סקר, עם השאלה במי יבחרו לנשיאות ארצות הברית.
 
בסקר שהעלה, כתב מאסק "מכיוון שהרבה אנשים ביקשו, הנה סקר סופר לא מדעי... למי תצביע?". כאשר האופציות נכתבו בפשטות "טראמפ" ו-"קמלה". על הסקר ענו תוך שעות ספורות מעל לשלושה מליון משתתפים. ונכון לכתיבת שורות אלו הנשיא לשעבר טראמפ זוכה בסקר למעל 76% מהקולות.
כמו כן, אמש העלה מאסק פוסט, בו הגיב לדברי טראמפ על האופציה כי יכהן כשר בממשלתו, וכתב "אני מוכן לשרת" והוסיף תמונה שלו עומד על פודיום הנושא את הכיתוב "המשרד ליעילות ממשלתית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה