בעולם

עכשיו זה רשמי: האריס היא המועמדת הדמוקרטית - כמה תרומות גייסה?

בכנס המפלגה הנציגים אישרו את העברת השרביט אל שגנית הנשיא. ברק אובמה נאם ועודד את הקהל להצביע לה, וגם ביידן הראה את תמיכתו. האם ההתלהבות מתרגמת לדולרים? 
מערכת ice | 
דונלד טראמפ, קמלה האריס (צילום shutterstock)
קמלה האריס קיבלה באופן רשמי את התפקיד בתור המועמדת הדמוקרטית לנשיאות ארצות הברית. בכנס המפלגה הדמוקרטית היום (רביעי) הנציגים הצביעו על מנת להעניק לה את התפקיד, לאחר שביידן, המועמד הקודם, פרש מהמירוץ. האריס הציגה את הנשיא המכהן שקרא בנאומו לתמוך ולהצביע לה. גם הנשיא לשעבר, אובמה, נכח במקום, ואישר את תמיכתו בה. ואיך התמיכה הזאת מתרגמת לדולרים?
ברויטרס מדווחים כי מקורות מתוך הקמפיין של האריס מדווחים כי עד עכשיו היא גייסה כחצי מיליארד דולר בתרומות עבור הקמפיין שלה. הסכום גויס במהלך חודש בלבד מאז שביידן הודיע על פרישתו. בתחילת אוגוסט לקמפיין של האריס היו 377 מיליון דולר, על-פי דיווחים של רשת CNBC. מדובר בסכום גבוה יותר מיריבה הרפובליקני, טראמפ, שבתחילת אוגוסט החזיק "רק" ב-327 מיליון דולר בתרומות עבור הקמפיין. 
מקור בקמפיין של האריס מסר לרשת CNBC כי הקמפיין מצפה כי סכום התרומות להאריס צפוי לעלות ל-600 מיליון דולר עד סוף אוגוסט. אירוע מרכזי בקמפיין של האריס צפוי להתקיים בקרוב - הנאום שלה בכנס המפלגה הדמוקרטית. נאום זה צפוי להשפיע גם על קצב וכמות התרומות שיכנסו לקמפיין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה