קריפטו

שומרת על עמימות: איך הפכה קמלה האריס לתעלומה עבור משקיעי הקרפיטו?

על אף השמועות האחרונות שהציעו כי הקמפיין של מועמדת המפלגה הדמוקרטית עשוי לאמץ גישה מתונה יותר כלפי רגולציית קריפטו בהשוואה למדיניות המחמירה של הנשיא ביידן, נראה כי הנושא אינו נמצא על סדר יומה. עם זאת, ככל שנוקפות השעות, הנוף הפוליטי עשוי להשתנות בצורה דרמטית
מערכת ice |  1
קמלה האריס (צילום shutterstock)
הוועידה הדמוקרטית של 2024, שנפתחה אתמול בשיקגו, אישרה רשמית את קמלה האריס כמועמדת המפלגה לנשיאות. על אף השמועות האחרונות שהציעו כי הקמפיין שלה עשוי לאמץ גישה מתונה יותר כלפי רגולציית קריפטו בהשוואה למדיניות המחמירה של הנשיא ביידן, סדרי העדיפויות של המפלגה הדמוקרטית לשנים הקרובות לא כוללים את הנושא של נכסים דיגיטליים.
השמטת הקריפטו מהמסמך בן 92 העמודים שפורסם במהלך הוועידה הותירה את חובבי התעשייה מאוכזבים. רבים מהם קיוו לשינוי בגישה הרגולטורית, אך ההיעדרות מהמסמך עשויה לרמז שהמפלגה שומרת על עמדתה הנוכחית, המתאפיינת בחוסר ודאות וחוסר עקביות בנוגע לנכסים דיגיטליים.
 
בשבועות האחרונים, נפוצו שמועות על כך שגארי גנסלר, יו"ר ה-SEC הידוע בעמדותיו הנוקשות כלפי קריפטו, עשוי להתמנות לשר האוצר הבא אם האריס תנצח. שמועות אלה הופרכו במהירות על ידי קייטלין לונג, מנכ"לית בנק Custodia, מה שעשוי להקל על מצביעים המוטרדים מהעתיד הרגולטורי של הקריפטו.
אדם קוקרן, אנליסט קריפטו, סבור שהיעדר האזכור עשוי להעיד על שינוי לעבר גישה פחות עוינת, שעשויה לסיים את ה"רֶטוֹרִיקָה האנטי-קריפטו" שרווחה בעבר. קוקרן מציע שגישה ניטרלית תועיל לתעשייה, אשר פורחת בסביבות שאינן עוינות. מנגד, יש המפרשים את השתיקה המוחלטת כראיה לכך שאין שינוי מהותי.
יש הטוענים כי הדמוקרטים החמיצו הזדמנות להתחבר עם מיליוני תומכי ביטקוין. לאור האתגרים הגלובליים הדחופים כמו מלחמות, שינויי אקלים וחוסר יציבות כלכלית, לא בטוח כמה תשפיע סוגיית הקריפטו על ההצבעות בנובמבר הקרוב. במהלך הוועידה, ייתכן שתעשיית הקריפטו לא תמצא תמיכה רבה במצע המפלגה. אולם, עם 76 ימים שנותרו עד הבחירות, הנוף הפוליטי עשוי להשתנות בצורה דרמטית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הגזמה פראית
    חנן 08/2024/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין לה שמץ של מושג בנושא וכנראה שגם לא למנהלי הקמפיין.
    סגור