בעולם

האריס נבחרה לייצג את הדמוקרטים - מי יכהן כסגנה?

הרשימה הנוכחית מונה 6 מתמודדים כשהפייבוריט מביניהם הוא ג'וש שפירו, מושל פנסילבניה הפופולרי ששבר שיאי תמיכה במדינתו
מערכת ice | 
קמלה האריס (צילום shutterstock)
סגנית נשיא ארצות הברית, קמלה האריס, נבחרה באופן רשמי למועמדת לנשיאות ארצות הברית מטעם המפלגה הדמוקרטית. כעת כל הציבור האמריקאי מחכה למוצא פיה בנוגע לסגן הנשיא שיכהן תחתיה אם תנצח את הבחירות.
המועמדים שהגיעו לקו הסיום הם: מושל קנטקי אנדי באשיר, מושל מינוסטה טים וולץ, מושל פנסילבניה ג'וש שפירו, מושל אילינוי ג'יי.בי פריצקר, שר התחבורה של הממשל הנוכחי פיט בוטיג'ג' ומארק קלי הסנטור מאריזונה.
רשתות הטלוויזיה האמריקאיות סבורות שהמועמד שהאריס תבחר בסופו של דבר הוא ג'וש שפירו מפנסילבניה. שפירו הוא יהודי שהחל את תפקידו כמושל בשנת 2022 וזכה לפופולריות רבה בזכות מקרה אחד שהתרחש באחת הערים העמוסות במדינה, פילדלפיה.
ביוני 2023 מכלית דלק עלתה באש וגרמה לקריסת הגשר העמוס, בתגובה שפירו הורה לפתוח שישה נתיבים חלופיים שיאפשרו את המשך זרימת המכוניות. לאחר שבועיים הנתיבים הללו באמת נפתחו והתנועה זרמה כרגיל במקביל לשיפוץ הגשר.
בנוגע ליחסו לישראל שפירו לא משתייך לחלק הפרו פלסטיני שהולך וגדל במפלגה הדמוקרטית, הוא יצא נגד המפגינים הפרו פלסטינים אך יצא נגד ראש הממשלה נתניהו וטען שהוא "אחד המנהיגים הישראלים הגרועים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה