בעולם

קמלה האריס שברה את השיא: ההפתעה של המועמדת החדשה לנשיאות

סגנית הנשיא ג'ו ביידן הצליחה לבצר את כוחה במפלגה הדמוקרטית, ולהשיג את תמיכתם של לפחות 55% מכלל הצירים. "אני מצפה לקבל רשמית את המועמדות", היא הצהירה. הקמפיין של האריס גייס סכום שיא של לא פחות מ-81 מיליון דולר שנתרמו על ידי כ-900 אלף אמריקנים
מערכת ice | 
קמלה האריס וג'ו ביידן (צילום shutterstock)
סגנית הנשיא קמלה האריס היא ככל הנראה המועמדת לנשיאות ארצות הברית מטעם המפלגה הדמוקרטית בארצות הברית. הבוקר (שלישי) הצליחה להבטיח את מועמדותה, וזכתה לתמיכת מרבית הצירים, כ-48 שעות לאחר פרישתו של הנשיא ג'ו ביידן מהמירוץ להנהגת הכלכלה החזקה בעולם. 
בתוך כך, הקמפיין של האריס גייס סכום שיא של 81 מיליון דולר ב-24 השעות הראשונות לאחר הפרישה, שנתרמו על ידי כ-900 אלף אמריקנים. לסכום הזה מתווספים 96 מיליון דולר שביידן גייס בתרומות, ויועברו לקמפיין האריס ישירות. "אני גאה להכריז שהבטחתי את התמיכה הרחבה הנדרשת כדי להפוך למועמדת המפלגה", הכריזה סגנית הנשיא.
 
"אני מצפה לקבל רשמית את המועמדות בקרוב", הוסיפה. "אני מתכוונת לאחד את המפלגה שלנו ואת המדינה שלנו, ולנצח את דונלד טראמפ בנובמבר". על פי הדיווח ב-N12, האריס השיגה את תמיכתם המוצהרת של יותר מ-2,200 נציגים דמוקרטיים בעלי זכות הצבעה בבחירת המועמד מטעם המפלגה, כ-55% מכלל הנציגים. עם זאת, רק לאחר ההצבעה של הצירים מועמדותה תוכל להפוך לרשמית לחלוטין.
הנשיא ביידן הדגיש: "המועמד השתנה, אבל המשימה שלנו נשארה זהה. אנחנו עדיין צריכים להציל את הדמוקרטיה שלנו, וטראמפ עדיין סכנה למדינה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה