בעולם
ביידן ישקיע 30 מיליון דולר בפרסום ממומן: "המירוץ הזה ינוצח בשטח"
הקמפיין של נשיא ארה"ב יצא לדרך עם 130 מיליון דולר במזומן. לצד סגניתו קמלה האריס הוא צפוי להתמקד בכמה מדינות מפתח, ולהשקיע בחשיפה בפלטפורמות דיגיטליות תוך התמקדות באזורי בחירה דמוקרטיים. כשהוא חמוש בנאום "מצב האומה" ובגיוס המונים מוצלח, במטה של ביידן חוששים מפני קרב צמוד מאי פעם נגד יריבו טראמפ
על רקע נאום "מצב האומה", ביום שישי האחרון נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ביקר בפנסילבניה, מה שסימן את תחילת המסע שלו במדינות שאותן זיהה כשדה הקרב העיקרי. צוות הבחירה מחדש של הנשיא צפוי להוציא לא פחות מ-30 מיליון דולר עבור קניית מודעות, בעודו עוסק נמרצות בקידום מערכת הבחירות הכללית בארה"ב.
אמש (שבת) ביקר בג'ורג'יה, ביום שני יבקר בניו המפשייר, ברביעי בוויסקונסין ובמישיגן ביום חמישי. האריס ביקרה באריזונה ביום שישי ובנבאדה בשבת. פקידי קמפיין שתדרכו את הכתבים אמרו כי ביידן וסגניתו ימריצו את המצביעים הדמוקרטים ברבות מהמדינות שבהן צפויות להכריע הבחירות ב-5 בנובמבר נגד היריב הרפובליקני דונלד טראמפ.
נכון לחודש שעבר, הקמפיין גייס יותר מ-42 מיליון דולר בינואר והיו לו 130 מיליון דולר במזומן לקרב הבחירות הכלליות. רכישת הפרסומות בסך 30 מיליון דולר תכוון למצביעים במגוון רחב של פלטפורמות דיגיטליות, כאשר חלקן מכוונות למחוזות בחירה דמוקרטיים מרכזיים, כולל היספנים, אפרו אמריקנים ואסיאתים אמריקנים.
סגן מנהל הקמפיין של ביידן, רוב פלהרטי, אמר כי רכישת הפרסומות בסך 30 מיליון דולר בששת השבועות הקרובים היא יותר ממה שהשקיע מסע הפרסום של ביידן בכל שנת 2023. לדבריו, הנאום של ביידן הוביל את יום גיוס הכספים הגדול ביותר עד כה עבור הדמוקרט המכהן. מודעות יוצגו גם בערוצים הפופולריים Comedy Central ו-ESPN.
Turning setback into comeback – that’s America.
— President Biden (@POTUS) March 8, 2024
Together, let’s keep writing the greatest comeback story never told. pic.twitter.com/Syldx168q1
סגן מנהל הקמפיין של ביידן, רוב פלהרטי, אמר כי רכישת הפרסומות בסך 30 מיליון דולר בששת השבועות הקרובים היא יותר ממה שהשקיע מסע הפרסום של ביידן בכל שנת 2023. לדבריו, הנאום של ביידן הוביל את יום גיוס הכספים הגדול ביותר עד כה עבור הדמוקרט המכהן. מודעות יוצגו גם בערוצים הפופולריים Comedy Central ו-ESPN.
על פי הערכות שפורסמו ב-CNBC, לא פחות מ-32.2 מיליון אנשים צפו בנאום "מצב האומה" של ביידן, כך על פי דירוג נילסן מ-14 רשתות טלוויזיה. מדובר בזינוק של כ-18% מהנתון שהשיג ביידן בשנה שעברה, 27.3 מיליון צופים. קהלי הטלוויזיה לאירועים חיים צנחו בחדות כאשר הקהל נמשך לשירותי סטרימינג. דירוגי הטלוויזיה אינם תופסים את כל קהל הצופים בשירותי סטרימינג או במדיה החברתית.
גורמים רשמיים בקמפיין ביידן אמרו שהם מצפים למירוץ צמוד ביותר נגד טראמפ עם סקרי דעת קהל שמראים קרב קשה על 270 הקולות האלקטורים הדרושים לניצחון. "אנחנו מאמינים שהמירוץ הזה ינוצח בשטח במדינות מפתח המאפשרות מספר מסלולים ל-270, וכל מה שאנחנו עושים החודש כדי להתחיל את הבחירות הכלליות מבוסס על הנחת יסוד זו", אמרה מנהלת הקמפיין של ביידן, ג'ולי צ'אבס רודריגז.
Happening Now: I am in Phoenix, Arizona for the fifth stop on my nationwide Fight For Reproductive Freedoms Tour. https://t.co/i5F9bROwPJ
— Vice President Kamala Harris (@VP) March 8, 2024
פקידי ממשל מנסים לבצע עצירות רשמיות של הנשיא ביידן במגוון מדינות כמו אוהיו ופלורידה כדי להוכיח את סדר היום המגוון שלו. סקרים מראים כי ביידן בן ה-81, והנשיא לשעבר דונלד טראמפ בן ה-77, עומדים בפני קרב צמוד, כאשר רוב המצביעים לא התלהבו מהמשחק החוזר לאחר שביידן ניצח את טראמפ לפני ארבע שנים.
עוד ב-
ביום שישי ביקר ביידן במחוז פרברי של פילדלפיה שעבר מהפך בתקופת טראמפ. בשנת 2015, הדמוקרטים החזיקו ביתרון קל של 6,665 מצביעים על פני הרפובליקנים. כיום, המרווח הזה תפח ל-57,139, על פי נתוני רישום ההצבעה העדכניים של המדינה. כדי שבידן ינצח את המדינה הקריטית, הוא צריך לחזק את כוחו בפילדלפיה ובפרברים המקיפים את העיר כמו אלה שבמחוז דלאוור.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה