בעולם

אילון מאסק יכנס לפוליטיקה? "אני מוכן לשרת"

האם יזם העל יכנס לזירה הפוליטית בארצות הברית ויכהן כשר בממשל טראמפ? מאסק כתב אני מוכן לשרת" והוסיף תמונה שלו נואם על פודיום בו רשום "המשרד ליעילות ממשלתית" 
מערכת ice | 
אילון מאסק, דונלד טראמפ (צילום shutterstock, pixabay)
הלילה (בין שני לשלישי) אילון מאסק הגיב בדרכו לאמירתו של דונלד טראמפ שהצהיר שהוא לא פוסל לכהן כשר בממשל שלו. טראמפ אמר בראיון לרויטרס: "הוא איש מאוד חכם. בהחלט הייתי שוקל זאת, אם הוא היה מוכן לעשות זאת. הוא בחור מבריק." אמירה זו הגיעה לאחר שמאסק הצהיר כי הוא תומך בטראמפ במירוץ לנשיאות.
מאסק כתב בציוץ בחשבונו ברשת X (לשעבר טוויטר): "אני מוכן לשרת" כשברקע תמונה שלו נואם כשהוא עומד על פודיום שעליו רשום "המשרד ליעילות ממשלתית".
מאסק הצהיר לפני מספר ימים שהוא מתכנן להפסיק את פעילות חברת X (לשעבר טוויטר) בברזיל. לטענת מאסק, שופט בבית המשפט העליון במדינה איים על נציגי החברה במעצר במידה ולא יעמדו בדרישות הצנזורה שנקבעו בפסיקה קודמת. הרשת החברתית X נתבקשה לחסום חשבונות של ארבעה אנשים מברזיל, אך סירבה. 
בעקבות כך, בית המשפט הטיל קנסות על החברה ומאוחר יותר נקט באמצעים חריפים אף יותר כמו מעצר הנציגים המשפטיים של החברה במדינה. בית המשפט והשופט המעורב בפרשה סירבו להגיב על דבריו של מאסק, אבל על-פי הודעתו החברה תפסיק את פעילותה בברזיל באופן מידי. למרות ההחלטה לעזוב את המדינה, הרשת החברתית תמשיך להיות זמינה למשתמשים מברזיל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה