בעולם

קים ג'ונג און באיום חריף: "למקרה שוושינגטון תעשה טעות"

הדיקטטור הצפון קוריאני זנח את הגישה ה"ידידותית" שאימץ לתקופה קצרה כלפי ארצות הברית, בזמן ממשלו של הנשיא לשעבר טראמפ. כעת הוא מגביר את האיומים לאחר ניסוי בליסטי נוסף, שאחריו נראה הרודן מרוצה ממפגן הכח
מערכת ice | 
צפון קוריאה מאיימת (צילום freepik, יוטיוב/ CBS News)
לאחר שזכה ללעג ברחבי העולם, קים ג'ונג און, מנהיגה של צפון קוריאה, הפך להיות שחקן מרכזי במה שנקרא "ציר הרשע" העולמי, ופרקי הזמן בין ניסויי הטילים בליסטיים שהתרגלנו לראות מצפון קוריאה, מתקצרים. 
ברקע אי היציבות הביטחונית במזרח התיכון, המאיימת להתרחב גם לחלקים באסיה, מדינות המערב לוקחות ביתר שאת את האיומים של ג'ונג און ובמיוחד ארצות הברית, שמשאירה תמיד אין אחת פקוחה על המדינה הבעייתית.
לאחרונה ביצע הצבא הצפון קוריאני עוד אחד מהניסויים הבליסטיים שלו, כאשר שיגר טיל עוצמתי, שאחריו נראה הרודן מרוצה מאד ממה שהוא מכנה "מפגן כוח עוצמתי ומרשים". לטענתו, הניסוי הוא כחלק מההערכות "ההגנתיות" של צפון קוריאה, למקרה של תוקפנות מצדה של ארצות הברית.
"ההכנות הללו הן למקרה שוושינגטון תעשה טעות ותנקוט בתוקפנות נגד צפון קוריאה", אמר קים ג'ונג און והוסיף כי אמצעים אלו ננקטים כדי לוודא ש"מכת הנגד במקרה של תוקפנות שכזאת, תהיה הכי חזקה שאפשר". 
ארצות הברית שלחה כוחות אדירים למזרח התיכון מאז פרצה המלחמה בישראל, הכוללים כלי טיס רבים וכלי שיט עוצמתיים, במטרה להציב איום אל מול האיראנים וגרורותיהם. כעת בארצות הברית צריכים לשקלל גם את האיום מצפון קוריאה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה