תקשורת ומדיה

מגיש ערוץ 14 זועם: "בלתי מתקבל על הדעת לקרוא לרה"מ רוצח"

העיתונאי אראל סג"ל מתח ביקורת חריפה על המפגינים שלקחו חלק במחאות של משפחות החטופים. אראל סג"ל: "המחאות האלה לא מייצרות אצל חמאס נכונות להיכנס למשא ומתן, להיפך". בנוסף, ציין סג"ל: "הדברים הם בלתי מתקבלים על הדעת, לקרוא לרה"מ 'רוצח', 'קניבל', 'אוכלי מוות"
מערכת ice |  1
בנימין נתניהו וערוץ 14 (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג, יחצ)
על אף שרבים השתתפו אמש (שני) במחאת הענק של משפחות החטופים, לא מעט אנשי תקשורת וידוענים מתבטאים נגד המפגינים. לאחר שהדוגמנית נטלי דדון והראפר הצל (יואב אליאסי) מתחו ביקורת חריפה ברשתות החברתיות וציינו כי המחאות הפכו לעניין פוליטי, העיתונאי אראל סג"ל עולה לכותרות באותו היקשר. 
אראל סג"ל, מגיש תוכנית הטלוויזיה "ריקלין סג"ל" ושדרן 103FM, התייחס בתוכנית הרדיו שלו למחאות של משפחות החטופים. "המחאות האלה לא מייצרות אצל חמאס נכונות להיכנס למשא ומתן, להיפך. אני לא חושב שזה תרם במשהו, אני חושב שזה תרם לתחושה שלכם, אולי לרצון להפיל את הממשלה", כך אמר היום סג"ל בתוכניתו ב-103FM. 
 
בהמשך דבריו, ציין אראל סג"ל: "לדעתי זה לא יפיל את הממשלה. אני חושב שזו טעות, אין פה רציונל יש פה המון שנאה, הדברים הם בלתי מתקבלים על הדעת, לקרוא לרה"מ 'רוצח', 'קניבל', 'אוכלי מוות'".
כאמור, אל דבריו מצטרפים הדוגמנית נטלי דדון והראפר הצל, הלוא הוא יואב אליאסי. בסטורי שפרסמה הדוגמנית באינסטגרם, ציינה נטלי דדון כי אותן מחאות הפכו לפוליטיות. "גם אם אני לא מסכימה עם המון דברים, גם אם בא לי לעמוד לצד המשפחות ולהגיד וללחוץ בכדי להביא את החטופים הביתה, אלו לא המסרים שאני יכולה לבוא ולחבור אליהם כעם אחד מאוחד וביחד.
שימו לב מי מאחורי הקלעים, מי המארגנים ומי מפמפם, אילו קבוצות פוליטיות", כך אמרה דדון לעוקביה. בנוסף, הכריזה הדוגמנית: "המחטף הפוליטי נעשה וכרגע הוא לא משרת אותנו". 
הראפר הצל הביע אף הוא את עמדתו בנוגע למחאות של משפחות החטופים. "שישה חטופים שהוצאו להורג עם כדור לראש, ואני לא יכול לכתוב על זה פוסט בלי לקחת עמדה פוליטית. אתם מבינים מה עשיתם כאן? אתם מבינים שהפכתם את החטופים לעמדה פוליטית?", כך תקף הצל את המפגינים.
עוד אמר: "אתם חטפתם את החטופים. עשיתם הפגנה, ואל תספרו לי שההפגנה הזו לא פוליטית, חצי מההפגנה הזו היו עם חולצה של 'פאק בן גביר' והחצי השני היה עם חולצות של 'ביבי רוצח'".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ראש מממשלה שקרן
    כלב כן יפונה 09/2024/03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ראש ממשלה נוכל שקרן אומר חצאי אמיתות על ציר פילדלפי - המצאה מי נתן מזוודות $$$$$$$$$$$$ על $$$$$$$$ לחמאס שישאל את עצמו מי העביר את ציר הכסף .
    סגור