תרבות ופנאי

הצל רותח מעצבים: "חטפתם את החטופים, אתם צריכים להתבייש"

הצל תקף את המפגינים שהשתתפו במחאות של משפחות החטופים. לדבריו, המחאות הפכו לפוליטיות, דבר שמקשה עליו להביע סולידריות עם מצבם העגום של החטופים. הצל: "אתם חטפתם את החטופים. אל תספרו לי שההפגנה הזו לא פוליטית, חצי מההפגנה הזו היו עם חולצה של 'פאק בן גביר' והחצי השני היה עם חולצות של 'ביבי רוצח'"

מערכת ice |  1
הצל - יואב אליאסי (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
הראפר המפורסם הצל, הלוא הוא יואב אליאסי, פרסם לאחרונה סרטון בחשבון האינסטגרם, ובו הוא מתח ביקורת חריפה על המפגינים שלוקחים חלק במחאות של משפחות החטופים. לדברי הראפר המפורסם, הפגנות משפחות החטופים הפכו לפוליטיות, דבר שמקשה עליו להביע סולידריות עם החטופים המוחזקים בשבי חמאס.  
"מביש, פשוט מביש מה שקורה כאן. רציתי לכתוב פוסט שכואב לי הנפש והנשמה על האחים שלנו שהוצאו להורג ב*** כדור לראש. שישה חטופים שהוצאו להורג עם כדור לראש, ואני לא יכול לכתוב על זה פוסט בלי לקחת עמדה פוליטית. אתם מבינים מה עשיתם כאן? אתם מבינים שהפכתם את החטופים לעמדה פוליטית?", כך תקף הצל את המפגינים שלקחו חלק במחאות של משפחות החטופים.
דבריו החריפים של הראפר המפורסם לא הסתיימו בכך.  "אתם חטפתם את החטופים. עשיתם הפגנה, ואל תספרו לי שההפגנה הזו לא פוליטית, למה כי חצי מההפגנה הזו היו עם חולצה של 'פאק בן גביר' והחצי השני היה עם חולצות של 'ביבי רוצח' - אז אל תמכרו לי שזה לא עמדה פוליטית. בנוסף, היו שם שלטים שסופרים כמה הרוגים צה"ל עשה בעזה".
"זו לא עמדה פוליטית, זו לא הפגנה פוליטית, זו הפגנה למען החטופים", עקץ הצל את המפגינים והמשיך בדבריו: "תמשיכו לשקר לעצמכם, תמשיכו לשקר את עצמכם וכרגע אתם משרתים את האויב. משרתים את סינוואר, משרתים את איראן, שאשכרה מעודדים אתכם לעשות את זה.
"את זה שאשכרה לקחתם ממני את הזכות להראות סולידריות עם האחים שלי שנחטפו, על זה אני לא אסלח לכם. אתם אידיוטיים שימושיים, את כבשים ולשנאה שלכם אין לה גבול. אתם קורעים את העם הזה ואתם תשלמו את המחיר. אתם, אתם יודעים, גם אני וגם הילדים שלי, גם ההורים שלי וגם אח שלי שהוא לא בדעה שלי, כולנו נשלם את המחיר של מה שאתם עושים היום. ירדתם הכי נמוך שאפשר ואתם צריכים להתבייש בעצמכם".
בהמשך דבריו התייחס הראפר המפורסם לשביתת ההסתדרות אשר עליה הכריז ארנון בר דוד, יו"ר ההסתדרות. "לא לתת שירותים רפואיים לזקנים, לנכים. מי מכניס *** את בתי החולים לשביתות שלכם? לאיזה רמה הגעתם? רוצים לסגור את המסעדות? תקפצו לי אתם והמסעדות שלכם, אבל לסגור בתי חולים – לאיזה רמה עוד תגיעו? אתם צריכים להתבייש בעצמכם.
אם זה לא היה אינטרס פוליטי, אז הייתם יוצאים להפגנות כאלה למען עשרה חודשים שחיילי צה"ל נותנים שם בעזה. מראים להם קצת כוח, שעם ישראל מאוחד – נותנים להם עוד אנרגיה", כך תקף הצל את המפגינים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צודק לגמרי. ובמיוחד בית חולים שהשבית טיפולים לפצועים
    שרית 09/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודק לגמרי. ובמיוחד בית חולים שהשבית טיפולים לפצועים, יופי של סולידריות. ועוד מול פורום תקווה שמתחננים לא לתת לסינוואר פרס על הרצח ועידוד לרצוח עוד מהילדים שלהם. למה אותם לא שומעים בתקשורת?
    סגור