קריירה ולימודים

הצל מחליט לעזוב? "מרגיש לבד, אולי מיציתם אותי, שוקל צעדיי"

יואב אליאסי גייס רק 14,000 שקל להגנה משפטית וזעם: "אולי הקול שלי באמת מיותר ומיציתם אותי ועכשיו אני מובן מאליו. האמת שאני שוקל את צעדי. אני אנושי ותאמינו או לא יש לי רגשות. אני לא עושה רגשי, פשוט משתף אתכם. מעצבן אותי שהשמאל ינצחו אותי אבל לפעמים צריך לדעת מתי לחשב מסלול מחדש"
מערכת ice |  7
הצל תובע ודורש פיצויים (צילום freepik, פלאש 90/ אבשלום ששוני)
'הצל' יואב אליאסי מאוד מאוכזב והוא טוען "זה למה הימין תמיד יהיה הסמרטוט שלהם". הסיבה לכך היא שלאחר שמפגינים וחברים לכאורה בארגוני שמאל החלו לגייס כסף לתביעות נגדו, הוא ניסה לגייס את העוקבים שלו לעזרה להגנה משפטית וגרף סכום קטן במיוחד.
הצל כתב: "ראש ארגון ה0מאל הקיצוני, פייק רפורטר ומחזקים, מגייס כסף לתביעות השתקה נגדי. יש לו 10 אחוז מהעוקבים שלי שתורמים בהתלהבות ומגיעים תוך שעות ספורות ליותר מ-70,000 ש"ח (והם יגיעו ליותר).אני מבקש את העזרה ממיליון וחצי עוקביי להילחם בהם. קיבלתי ב12 שעות 14,000 שקל. לא אשקר, זה פוגע. כל מה שאני עושה זה לתרום ולעזור, וכשאני מבקש אישית, מתעלמים".


עוד הוא כתב: "ככה אנחנו נראים, ככה אנחנו נראים בהפגנות, ככה אנחנו נראים בשלטון ככה אנחנו נרטים כל פעם מולם ואני זה הפרצוף שלכם. התביעות שהם מתכננים לי הן בגלל שאני עובד עבורכם ומפרסם את האמת שלנו מה שכולם מפחדים להגיד . אני מרגיש שנשארתי לבד במלחמה הזאת. אולי זה לא שווה את זה. יש לי משפחה וילדים, ואני מרגיש לבד, נטוש. יאללה, אני ממשיך לנסות. מי שרוצה לעזור - לינק בתגובה הראשונה ובאינסטגרם בסטורי. ומי שלא - שלא. לא יודע מה להגיד".

הוא כתב בפוסט נוסף: "אני בדרך כלל לא מבקש עזרה לעצמי. לפני מספר שנים ביקשתי עזרה עבור הורי מה שהצטערתי מאוד שעשיתי אחרי שראיתי שהשמאל התחיל לרדוף ולהשמיץ שני נכים שאיבדו את דירתם אישית. עצרתי את זה. בקרוב אשתף מה נגמר עם זה. הייתה סיבה שלא עדכנתי. אני עשור עזרתי לאלפי לוחמים וחיילים בודדים ומשפחות נזקקות. לא ביקשתי מחיאות כפיים. אני שנים יוצא להפגנות כמעט לבד מול שנאה יוקדת. לא כעסתי שלא הצטרפתם".

הצל המשיך: "שנים שקיבלתי מאות איומים על חיי ועל חיי משפחתי. פנצ'רים ברכב, מטען באוטו, תקיפה בזמן שאני עם הילדים בפארק, גרפיטי של "מוות לצל" מחוץ לביתי. ולא עצרתי. המשכתי להילחם על האמת שלנו. שנים שאני פועל ללא הפסקה. והם עושים הכול, כולל הכול, כדי לנטרל אותי ולסתום את הפה שלי. עכשיו הם אוספים כספים כדי לעצור אותי. חשבתי שתעמדו לצידי. חשבתי שאנחנו שותפים במלחמה הזאת ואתם מבינים שזה לא שלי אישי, אלא שאני מייצג אתכם. נכון, אני לא ח"כ, אבל בתמימותי חשבתי עד שהיום שאני מיצג אתכם. היום שביקשתי עזרה. כתבו לי הודעות של "אתה מופיע", "יש לך כסף", "שלנקרי יעבוד חינם", "אתה גנב שרלטן". נצלן וקינחו ואנחנו עוקבים שלך כדי לסובב את הסכין בגב, אז לא זאת לא מלחמה שלי זאת המלחמה שלנו נכון?".

לסיום רשם: "אני לקחתי את זה על עצמי שהרגשתי שאין לנו קול היום. יש אושיות רבות יש ערוץ 14 ואולי אם אתם מרגישים ככה אולי הקול שלי באמת מיותר ומיציתם אותי ועכשיו אני מובן מאליו. האמת שאני שוקל את צעדי. אני אנושי ותאמינו או לא יש לי רגשות. אני לא עושה רגשי, פשוט משתף אתכם. מעצבן אותי שהשמאל ינצחו אותי אבל לפעמים צריך לדעת מתי לחשב מסלול מחדש. יש היום מספיק תחליפים. מי שבא לו לעזור לינק בתגובה הראשונה ובאינסטגרם בסטורי".

 
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    הוא כועס כי אנשים לא תורמים לו כסף?
    עידן עמדי 08/2024/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לך לעבוד יא דביל. תגור את הקרקס ותמצא עבודה. חולה תשומת לב עושה מניפולציות. סמרקה בפרצוף שלך, אפס
    סגור
  • 5.
    הסוס של קלגולה מילל?
    ריקלין 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    2 1
    האיש הנורא הזה עוד פעם מילל? אחרי שהכלבה של בן גביר סירבה לדרגת קצונה, האיש הזה, חסר כל יכולת, קיבל דרגה. מתברר שגזענות משחיסטית לא משכנעת אף אחד. תמודד לבד.
    סגור
  • 4.
    הגיע הזמן שהחושך יבלע את הצל
    אזרח שפוי ששונא מסית 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הצל כשמך כן אתה, אתה סכסכן ומסית והלוואי שתעוף מכאן ל…
    סגור
  • 3.
    במקום הגנה מישפטית אולי תלך לטיפטל נפשי לגבי השינאה שלך (ל"ת)
    בן זמבביר 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 2.
    לא צריך כסף להגנה , אתה צודק!!!
    חנניה בית 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלום לצל.., תן לשמאל לגייס כסף עד שיתברר שהכסף הזה הולך לביזבוזים אישיים ואישיות המגייסת תתחסל מאליה כמו רדמן. לעצם העיניין.., גייסת 14 אלף בחצי יום..מעולה!!. הציבור חושב שאתה יושב טוב.., סמר מוכר.., איחוד עם הקולגה..הופעות וכו' לכן לא מרגישים דאתה הולך ליפול כי"אין כסף".., אל תדאג. , יש כסף.., ואם באמת תהיה תלוי בו נזרים... בנתיים בא נחכה שהמדםט יתחיל בכלל.. : "העיקר לא לבכות כי גם ככה יש צרות".., זה שורה מאחד משירך אל תשכח את שירך..!!.
    סגור
  • 1.
    זה העובד רס"ר ? (ל"ת)
    יונה 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בחיית !!! פקד במישטרת בן גביר (ל"ת)
    בן זמבביר 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור