משפט

הצל דורש 30,000 שקל ממגיש קשת 12: מי עשוי לחטוף תביעה?

בעקבות הדברים שאמר עליו על רקע האירועים לכאורה בשדה תימן, הצל דורש מבן כספית פיצוי בגובה 30 אלף שקל בטרם ימשיך לתביעה ולבית המשפט
מערכת ice |  3
הצל תובע ודורש פיצויים (צילום freepik, פלאש 90/ אבשלום ששוני)
הצל, יואב אליאסי, החליט להגיש היום (חמישי) התראה לפני תביעה לשדרן רדיו 103FM ומגיש 'פגוש את העיתונות' בקשת 12 בן כספית, זאת בעקבות הדברים שאמר עליו על רקע האירועים לכאורה בשדה תימן. הוא דורש פיצוי בגובה 30 אלף שקל בטרם ימשיך לתביעה ולבית המשפט.
הצל כתב: "שלום לעוקב הנלהב , העיתונאי החוקר כלב השמירה של הדמוקרטיה- בן כספית. היה לי ויכוח עם לנקרי עורך דיני אם לתבוע אותך מייד או להתריע ולתת לך 72 שעות לפני שאתבע אותך. לנקרי ניצח בינתיים. שמע האני באני ,קראת לעצור אותי עליי שקראתי לעוקביי לקחת נשק ולרוץ חמושים לשדה תימן כדי לתמוך בלוחמים שנעצרו".

עוד הוסיף בפוסט שהעלה: "עזוב שלא שמעתי אותך מגנה את דבריו של חברך אהוד ברק שקרא להיערך למרי אזרחי, דע שמעולם לא קראתי קריאה שכזאת אפילו לא קרוב אפילו לא בערך והדברים ההזויים שלך הם דיבה מוכחת והסתה . ינון מגל ניסה אפילו לתקן אותך בשידור אבל האמוק שלך לא נתן לך לרדת מהעץ".
 
לסיום כתב: "אז אני מצרף לך לפה את מכתב ההתראה של עורך דיני יניב לנקרי עורך דין ותדע שאם לא תביע התנצלות ותפצה אותי - נבלה בערכאות ממש בקרוב. תגיד רגע... בתביעה ששרה נתניהו ניצחה אותך כמה שילמת לבסוף?".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    רק ככה. לשים לכלבים האלו רסן. כלבים מוכה כלבת לא שומרים
    כלבים משולחי רסן 08/2024/01
    הגב לתגובה זו
    5 0
    טוב על הדמוקרטיה.
    סגור
  • 2.
    בהצלחה!!!! תקרע לו את הצורה . (ל"ת)
    דורון 08/2024/01
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 1.
    אל תוותר תתבע
    אברם 08/2024/01
    הגב לתגובה זו
    5 0
    החצופ הזה חייב לשלם על כל הלכלוכים שלו...ולמה רק 30.000 6000000..
    סגור